چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ 21 August 2024
سه‌شنبه ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۶۳۷۴۷

شمارش معکوس تا جلسه بیرانوند و استقلال

شمارش معکوس تا جلسه بیرانوند و استقلال
به گزارش فراز: مذاکرات علیرضا بیرانوند با باشگاه استقلال ادامه دارد و حجت کریمی مسئولیت پیشبرد این ماجرا را برعهده گرفته است.

در حالی که رضا درویش قاطعانه از بازگشت علیرضا بیرانوند به پرسپولیس خبر داد و حتی مدعی شد که او پالس‌هایی برای ادامه کار در پرسپولیس فرستاده و درخواست افزایش قراردادش را داشته اما طرف دیگر ماجرا حرفهای متفاوتی را به زبان می‌آورد.

علی امیری معاون باشگاه استقلال در برنامه فوتبال برتر حضور یافت و اعلام کرد که این باشگاه پس از فسخ علیرضا بیرانوند با پرسپولیس، مذاکرات مفصلی را با وکیل او انجام داد.

این در شرایطی است که البته حجت کریمی در استوری اینستاگرامی خود تاکید کرد که مذاکرات طرفین به نتیجه نرسیده است. با این حال امیری در این باره افزود: مذاکرات را فردا (سه شنبه) با بیرانوند ادامه خواهیم داد.

در این رابطه خبرنگار ما از منابع موثق به اطلاعاتی دست یافته که نشان می‌دهد دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فردا ساعت ۱۱ صبح مذاکرات رسمی خود را با باشگاه استقلال ادامه خواهد داد. البته مشخص نیست که بیرانوند در این جلسه حضور داشته باشد یا خیر اما او به صورت قطعی با استقلال مذاکره خواهد کرد.

نکته مهم اینکه حجت کریمی مدیرعامل استقلال رسما اداره این مذاکرات و پرونده بیرانوند را برعهده گرفته و امیدوار است در ۲۴ ساعت آینده آن را به ثمر بنشاند تا پیراهن شماره یک استقلال را به بیرانوند بسپارد.

 

 

منبع خبر : ورزش سه
منبع: ورزش سه
ارسال نظر
پربازدیدترین ویدیوها
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

گیر چهارم به گوته!

حسین مرعشی: همتی، اشتراکات زیادی با مرحوم محسن نوربخش دارد

بهترین عکس‌های خبرگزاری‌ها از پنج روز پر ماجرا در بهارستان

نماینده مجلس: تعطیلات شنبه‌ها با استناد فتوای مراجع مجدداً در مجلس بررسی می‌شود

علم الهدی: برخی جریان‌های سیاسی به دنبال رسیدن به قدرت و تغییر نظام ارتباطی و روابط بین‌المللی کشور هستند/ این جریان‌ها حضور افراد متدین، ارزشی و دنباله‌رو ولایت را مانع قدرت‌یابی خود می‌دانند/ توسعه روابط با غرب و تغییر نظام ارتباطی کشور نیازمند کمرنگ شدن روحیه استکبارستیزی در جامعه است

ظریف: خبر خوب رای مجلس به همه وزیران پیشنهادی، بسیاری از کوشندگان برای ایران پایدار و امیدوار را شادمان کرد / این پیروزی بر همه آنان که دل در گرو آبادانی و پیشرفت ایران دارند خجسته باد/ امیدوارم به یاری خدا درگامهای آتی دولت چهاردهم این وفاق خجسته به سپهر عمومی جامعه نیز گسترش یابد

واکنش زارع‌پور وزیر ارتباطات دولت رئیسی به خبر رای اعتماد مجلس به ستار هاشمی

ستار هاشمی،وزیر ارتباطات دولت چهاردهم رکورد شکست

رئیس جبهه اصلاحات در واکنش به رأی اعتماد مجلس به کابینه پیشنهادی پزشکیان: بعد از این، تلاش‌ها معطوف به ترمیم شکاف حاکمیت ملت باشد

نامه تشکر پزشکیان به قالیباف برای همراهی جهت تشکیل دولت وفاق ملی

تشکر رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور از نمایندگان مجلس برای رای اعتماد به وزرای پیشنهادی

سخنرانی با شور و چپگرایانه‌ی الکساندر کورتز، نماینده مترقی در کنوانسیون ملی حزب دموکرات، با حمله شدید به ترامپ

عکس جنجالی از صحن مجلس در یک روز مهم: کوچک‌زاده پزشکیان را در آغوش گرفت!

اظهارات سخنگوی فراجا درباره شرایط سربازان برای خروج از کشور

پیشنهاد سردبیر
زندگی