چهارشنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۳ 23 October 2024
يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۰
کد خبر: ۷۹۸۶۸

نتانیاهو: وارد مذاکرات بی‌نهایت پیچیده‌ای شده‌ایم/ اسرائیل برای مقابله با هرگونه تهدیدی، چه در زمینه دفاع و چه در زمینه حمله، آماده است

نتانیاهو: وارد مذاکرات بی‌نهایت پیچیده‌ای شده‌ایم/ اسرائیل برای مقابله با هرگونه تهدیدی، چه در زمینه دفاع و چه در زمینه حمله، آماده است
نخست‌وزیر اسرائیل با اشاره به اینکه مذاکرات مربوط به آتش‌بس در غزه، مذاکرات بسیار پیچیده‌ای است، گفت که اعمال فشار‌ها باید متوجه حماس باشد.

به گزارش شبکه الجزیره، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز گفت که این رژیم آماده مقابله با هر گونه تهدیدی خواه دفاعی یا هجومی است.

وی گفت که فشار نظامی و سیاسی قوی تنها راه آزادی اسراست و فشار در مذاکرات باید نه متوجه رژیم اسرائیل بلکه متوجه حماس و یحیی السنوار باشد.

نتانیاهو همچنین مدعی شد: ما مذاکرات [امتیاز]بگیر و [امتیاز]بده را مدیریت می‌کنیم نه اینکه تنها امتیازدهی در کار باشد. اصولی که وضع کرده‌ایم برای امنیت اسرائیل ضروری است.

نخست وزیر این رژیم بی اعتنا به ارتکاب بزرگترین جنایات تاریخ در غزه و محکومیت از سوی مجامع بین‌المللی و نهاد‌های حقوق بشری، ادعا کرد: مذاکره برای آزادی اسرا یک اصل اخلاقی و ملی است و ما وارد مذاکرات بی‌نهایت پیچیده‌ای شده‌ایم و طرف مقابل یک سازمان تروریستی قاتل است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که بار‌ها با کارشکنی در دستیابی به توافق مانع آتش‌بس در غزه شده است، ادعا کرد: حماس تا این لحظه به مخالفت بر پیشنهادات پافشاری می‌کند و حتی از فرستادن نماینده به مذاکرات دوحه خودداری کرد و لذا باید فشار‌ها متوجه حماس باشد.

اظهارات نتانیاهو در حالی است که کشور‌های قطر، مصر و آمریکا به عنوان میانجی‌های مذاکرات آتش بس روز جمعه در بیانیه‌ای مشترک، پایان این مذاکرات را در پایتخت قطر اعلام کردند.

در بیانیه مشترک کشور‌های قطر، مصر و آمریکا آمده است که مقامات بلندپایه سه کشور به عنوان میانجی، با هدف دستیابی به توافق برای آتش بس در نوار غزه و آزادی اسیران، در گفتگو‌های فشرده‌ای شرکت کردند و این گفتگو‌ها در فضایی جدی و سازنده برگزار شد.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
captcha
captcha
پربازدیدترین ویدیوها
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

رضایت مردم به رضایت جامعه از جمهوری اسلامی منجر می‌شود

سازمان هوش‌مصنوعی از ذیل معاونت علمی خارج نشده

جزییات افزایش حقوق در سال آینده

مقام معظم رهبری: اگر امثال شهید نصرالله و شهید سنوار نبودند، سرنوشت منطقه به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد

واکنش سکینه پاد به مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی

بانک ملی ایران،آماده گسترش روابط با ازبر بانک روسیه است

اگر انتخابات آمریکا امروز برگزار شود، برنده کیست؟

شاخص بازار بورس؛ چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳

پزشکیان در دیدار نخست‌وزیر اتیوپی: اگر اسرائیل دست از پا خطا کند، پاسخ غیرقابل باور دریافت می‌کند

فاطمه مهاجرانی: دولت بدون هماهنگی با مردم بنزین را گران نمی‌کند

سردار جلالی درباره انفجار پیجرها در لبنان: این تجربه ثابت کرد که نمی‌توانیم به فناوری‌های حساس خارجی متکی باشیم

خبر جدید وزیر ارتباطات درباره رفع فیلترینگ

ترکیب ۴۵ نفره کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۴ تعیین شد

ادعای اسکای نیوز به نقل از منابع اسرائیلی: احتمال کمک روسیه به ایران برای مقابله با حمله اسرائیل را رد نمی‌کنیم

پیشنهاد سردبیر
زندگی