سه‌شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۳ 05 November 2024
دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۴۹۹۰۶
سامانه #۷۲۰* بانک پاسارگاد یک میان‌بر شگفت‌انگیز؛

نقش USSD‌ها در عصر دیجیتال

شرایط زندگی امروزی، تحت‌تاثیر پیشرفت روزافزون تکنولوژی و پاندمی کرونا تغییرهای شگرفی داشته که منجربه کم‌رنگ‌شدن تقاضای دریافت خدمات حضوری در بخش‌های مختلف شده‌است. خدمات‌ بانکی نیز به‌عنوان یکی از بخش‌های پرمخاطب و ضروری تحت تاثیر این تغییرها قرار گرفته‌است. بانک‌ها همواره تلاش کرده‌اند به سطوح مختلف نیازهای موجود توجه کنند و راه‌حل‌‌های متناسب با خواست مخاطبین را به آن‌ها ارائه دهند. درواقع امروزه افراد با حداقل سواد دیجیتال و استفاده از یک گوشی تلفن همراه می‌توانند خدمت‌های متنوعی را دریافت کنند.

در این میان روش‌های ارائه خدمات بانکی باید با‌توجه به دانش، امکانات و نیاز مشتریان طراحی و در اختیار آن‌ها قرار گیرد. به همین دلیل بانک‌ها از طریق روش‌های مختلف ازجمله تارنمای بانک، نرم‌افزارهای تلفن‌همراه و... خدمات خود را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. یکی از این روش‌ها که محدودیت‌هایی مانند لزوم بهره‌مندی از دانش فعالیت در فضای دیجیتال، استفاده از تلفن همراه هوشمند و دسترسی به اینترنت را حذف کرده‌است و خدمات را به‌راحتی در اختیار مشتریان بانک‌ها قرار می‌دهد استفاده از سامانه‌های مبتنی بر کدهای USSD است.

 در این راستا بانک پاسارگاد از ابتدای تأسیس، هم‌سو با آخرین دستاوردهای دنیای دیجیتال، انواع خدمات غیرحضوری خود را به شکل‌های مختلف از جمله بانکداری الکترونیک، نرم‌افزارهای تلفن‌همراه، وب‌اپلیکیشن و... در اختیار هم‌وطنان عزیز قرار داده‌است. استفاده از سامانهآنی‌بانکپاسارگاد(امپاد)یکی از روش‌های ارائه شده در این راستا است. این سامانه بابهره‌گیریازتکنولوژی USSD خدمت‌‌های بانکی را در اختیار تمام مشترکینشبکه‌هایتلفنهمراهقرار داده است.

برای استفاده از این این سامانه کافی‌است شماره #‌720*را در شماره‌گیر تلفن همراه وارد نمایید و مجموعه‌ای از خدمات را بدون نیاز به اینترنت در تلفن همراه خود دریافت کنید.

در سامانه #720* گزینه‌های پرکاربرد به‌راحتی در اختیار استفاده‌کنندگان قرار گرفته است. از جمله مواردی که در سامانه آنی‌بانک پاسارگاد ارائه شده‌است می‌توان به استفاده از همبانک (استعلام چک، رمز دوعاملی اینترنت‌بانک، مانده حساب، دریافت شناسه شبا و رمز پویای کارت)، خریدانواعشارژسیم‌کارت‌های اعتباری، پرداخت قبض(موبایل، قبض خدماتی و قبض جریمه)، خرید بسته‌های اینترنت، دریافت رمز پویای کارت، دسترسی به نرم‌افزار و سایت پی‌پاد، مسدودسازی کارت و پرداخت کمک‌های خود به موسسه‌های خیریه اشاره کرد.

دسترسی به این مجموعه، بسیار ارزشمند است مشروط به این‌که در رقابت با دیگر سامانه‌های موجود در بازار با سرعت و دقت بیشتری خدمات را ارائه کند. امروزه کاربران با دنیایی از برنامه‌های دیجیتال و اینترنتی بانک‌ها روبرو هستند. در این میان،سامانه‌ای می‌تواند موفق‌تر باشد که مانند سامانه #720*  بهترین و آسان‌ترین راه را ارائه کند.

مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره تماس۸۲۸۹۰ و هم‌چنین سامانه‌ CRM در تارنمای این‌بانک به نشانی https://www.bpi.ir/crm آماده‌ پاسخ‌گویی به سوال‌ها و ارائه‌ دانسته‌های بیشتر درخصوص این سامانه می‌باشد.

 

 

ارسال نظر
captcha
captcha
پربازدیدترین ویدیوها
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

عراقچی درباره ممنوع کردن ورود خطوط هوایی ایران به اروپا: وقت آن است که اتحادیه اروپا به این طنز پایان دهد

آغاز رسمی انتخابات آمریکا با باز شدن شعبه اخذ رای در دیکسویل ناچ

وضعیت آب و هوا؛ افزایش ابر و رگبار باران در ۹ استان

احمد خرم: اجرای FATF باید به یک مطالبه ملی تبدیل شود | چرا ۲۰ درصد جامعه باید برای ۸۰ درصد دیگر تصمیم بگیرند؟

حمله کیهان به وزارت ورزش: معاون این وزارتخانه با جشن مضحک انتصابش می خواهد مشکل جوانان را حل کند؟

هشدار به دنبال سخنان فرمانده نیروی زمینی سپاه؛ اتباع افغانستانی غیرمجاز را جدی بگیرید

فاجعه در مجموعه سوارکاری و چوگان قصرفیروزه

زاکانی: در ۷۵ ایستگاه مترو برای حجاب ایجابی، ورود و شروع به تبلیغ درست کردیم؛ همچنان هم کار می‌کنیم

انتخاب هریس به این دلایل آسیب کمتری برای ایران دارد

همتی: پیگیر رفع محدودیت‌ها و تعلیق اقدام تقابلی «گروه اقدام ویژه مالی» (FATF) هستیم

ویدیو؛ پرتاب ماهواره‌های «کوثر» و «هدهد» از روسیه

سخنگوی پنتاگون:اگر تهران تصمیم حمله به اسرائیل را بگیرد، ما از اسرائیل دفاع خواهیم کرد

نمایش عمومی ۲۰ خودرو کرمان موتور با زنجیره حمایتی از مشتریان در اصفهان

تلاش دیرهنگام هریس برای جلب رای عرب‌تبارهای میشیگان

پیشنهاد سردبیر
زندگی