شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ 05 October 2024
پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۴۲۴۳۶

دستگیری دو سارق موبایل در باغ فیض

سرهنگ ضرغام آذین درباره جزییات این دستگیری گفت: مأموران گشت انتظامی کلانتری باغ فیض، دو مرد موتورسیکلت سوار را در حین سرقت گوشی موبایل مشاهده کردند.

به گزارش فراز، سرهنگ ضرغام آذین درباره جزییات این دستگیری گفت: مأموران گشت انتظامی کلانتری باغ فیض، دو مرد موتورسیکلت سوار را در حین سرقت گوشی موبایل مشاهده کردند.

وی ادامه داد: بر همین اساس ماموران بلافاصله برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند. سارقان پس از مشاهده ماموران از محل متواری شدند و در همین حین ماموران گشت کلانتری نیز آن ها را تعقیب و برای آن ها دستور ایست صادر کردند؛ اما سارقان به دستور ایست پلیس توجه نکرده و به مسیر خود ادامه دادند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: پس از تعقیب و گریز طولانی در محله باغ فیض، سارقان با خیابانی شلوغ مواجه شده و این بار برای فرار به ماموران حمله کردند.

سرهنگ آذین اظهار کرد: طی درگیری میان سارقان با ماموران، ترک نشین موتورسیکلت با ضربات سرنیزه مامور پلیس را از ناحیه دست، شکم و پا مورد هدف قرار می دهد اما در ادامه ماموران پلیس با استفاده از فنون رزمی دو زورگیر را زمین گیر و دستگیر می کنند.

وی تصریح کرد: پس از انتقال متهمان به کلانتری باغ فیض سارقان حرفه ای در بازجویی ها به سرقت و ضرب و شتم مامور پلیس اعتراف کردند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان گفت: مامور پلیس که در این عملیات به شدت آسیب و زخمی شده برای درمان به بیمارستان منتقل شده و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

ارسال نظر
captcha
captcha
پربازدیدترین ویدیوها
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر
زندگی