انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ همچنان شگفتی های خود را نمایان میکند. حال که مجال پخش فیلمهای تبلیغاتی کاندیداها رسیده گویا برخی از یاد بردهاند که مستند تبلیغاتی با فیلم نمایشی تفاوت دارد. فیلم تبلیغاتی امیرحسین قاضی زاده هاشمی نمونهای از همین مثال است. او در این فیلم به تصنعیترین شکل ممکن نقش یک منجی را بازی کرد. مخاطبانی که فیلم را دیده بودند، میگفتند احتمالا کارگردان آن ایرج ملکی بوده زیرا این حد از توهم و اگزجره بودن طبیعی نیست. قاضی زاده هاشمی حتی در یک بخش کوتاه هم دست کم نمایشی خود را شنونده مردم نشان نداد و با آن ها مواجه نشد. بلکه از ابتدا تا انتها در حال پس دادن دیالوگ هایش بود.
این خبر تکمیل میشود
پیجر همه جا، از اتاق کودک تا میز کافه و رستوران
در گفتوگوی فراز با «علی بهشتی نیا»، کارشناس آموزشی بررسی شد
عبدالجبار کاکایی در گفتوگو با فراز:
مرز حریم خصوصی و عرصه عمومی کجاست؟
اینفوگرافیک