به گزارش فراز، «مهندس صفا صبوری دیلمی» معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: طی سال گذشته، حدود ۳۸ هزار تن بتن غلتکی در پروژههای احداث ادامه جنوبی بلوار استاد معین، فاز دوم بزرگراه شهید نجفی رستگار، دسترسیهای باقیمانده تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید خرازی با محور ۴۵ متری شهید باقری، کندروی جنوبی تقاطع غیرهمسطح سهراه باقرشهر، مقاطعی از بزرگراه شهید بروجردی و همچنین بهسازی کندروهای بزرگراه آزادگان پخش و اجراشده است که از این میزان حدود ۳۰ هزار تن در کارخانه شماره ۴ سازمان مهندسی و عمران شهر تهران تولید و مابقی از طریق خرید از بخش خصوصی تأمینشده است.
وی با تأکید بر اینکه استفاده از بتن غلتکی بهجای آسفالت در پروژههای روسازی معابر، راهکاری اقتصادی و مقرون بهصرفهتر است، یادآور شد: درروش روسازی با استفاده از بتن غلتکی، حجم آسفالت مصرفی بهشدت کاهش مییابد؛ چراکه اجرای رویه بتنی، ضخامت لایههای آسفالتی تحتانی را به میزان قابلتوجهی کاهش میدهد.
گفتنی است کارخانه شماره ۴ تولید بتن غلتکی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، قادر است در هر ساعت ۳۰۰ تن بتن غلتکی تولید کند.
ویدیو:
سرنوشت دختر علوم تحقیقات
در دارالخلافه با بهزاد یعقوبی
مرز حریم خصوصی و عرصه عمومی کجاست؟