جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ 20 September 2024
چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۴۷۱۰۱

محفوظی: تصویب قانون رمزارزها برای کنترل و ساماندهی شرایط ضروری است

محفوظی: تصویب قانون رمزارزها برای کنترل و ساماندهی شرایط ضروری است
نماینده مردم آبادان با بیان اینکه موضوع رمز ارزها موضوعی غیرقابل انکار است که نمی‌توانیم آن را نادیده بگیریم یا کنار بگذاریم، تصریح کرد: تصویب قانون رمزارزها برای کنترل و ساماندهی شرایط ضروری است.

 مجتبی محفوظی نماینده مردم آبادان در صحن علنی امروز چهارشنبه ۲۴ شهریورماه مجلس درباره گزارش کمیسیون اقتصادی پیرامون رمزارزها، اظهار داشت: رمز ارزها و ارزهای دیجیتالی در دنیا معمول شده و دنیا به دنبال حرکت به این سمت است. دولت با بررسی متقن و برنامه‌ریزی علمی باید این موضوع را مورد پژوهش قرار دهد. 

وی افزود: موضوع رمز ارزها موضوعی غیرقابل انکار است که نمی‌توانیم آن را نادید بگیریم یا کنار بگذاریم لذا ضرورت دارد قانونی برای آن وضع شود. حذف کلی رمز ارزها امکان‌پذیر نیست و دولت باید در این زمینه به مجلس لایحه دهد. 

نماینده مجلس یازدهم اظهار کرد: مجلس کار قانونی خود را انجام خواهد داد، بی‌قانونی موجب مشکلات عدیده‌ای از جمله قطعی‌های مکرر برق‌های خانگی و صنعتی و نارضایتی مردم شده است که این شرایط باید ساماندهی شود. تصویب قانون رمزارزها برای کنترل و ساماندهی شرایط ضروری است، همچنین حجم ضرر و زیان این بخش با انجام پژوهشی متقن و برنامه‌ریزی علمی باید کاهش یابد.

منبع: ایلنا

ارسال نظر
پربازدیدترین ویدیوها
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

پیجر همه جا، از اتاق کودک تا میز کافه و رستوران

چه کسانی از پیجر استفاده می‌کنند؟

در گفت‌وگوی فراز با «علی بهشتی نیا»، کارشناس آموزشی بررسی شد

مخاطرات اختصاص ۲۰ درصد از ظرفیت مدارس به اتباع افغانی

زندگی