دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ 16 September 2024
شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۱
کد خبر: ۴۸۳۲۸

تبلیغ طارمی برای صرافی که نمی‌‌تواند استفاده کند!

تبلیغ طارمی برای صرافی که نمی‌‌تواند استفاده کند!
آیا مهدی طارمی را در این عکس می‌شناسی؟ او مانند سایر ایرانیان نمی‌تواند از صرافی بایننس استفاده کند. این موضوع عجیبی است که تو از عکسی استفاده کرده‌ای که شخص درون آن نمی‌تواند از آن استفاده کند.

توکن رسمی هواداری باشگاه پورتو در سرویس لانچ پد صرافی بایننس قرار خواهد گرفت. این کار باعث ارتقای سطح برندینگ این باشگاه خواهد شد. همچنین در نتیجه این همکاری قرار است تا نام این صرافی در پشت پیراهن‌های بازیکنان تیم پورتو در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ قرار بگیرد و برای فصل‌های آتی روی آستین‌های لباس بازیکنان به نمایش درآید.

 

توکن هواداری پورتو یک توکن کاربردی است که راه‌های جدیدی را برای هواداران این تیم فراهم می‌کند تا با باشگاه محبوب خود تعامل داشته باشند.  این توکن قابل دسترس در بخش لانچ پد صرافی بایننس خواهد بود و در آینده در بخش معاملات آنی (Spot)، و معاملات همتا به همتا (P2P) این صرافی قرار خواهد گرفت.  این توکن بر روی بایننس اسمارت چین (BSC) اجرا خواهد شد و در صورتی که از بخش لانچ پد صرافی خریده شود ارزشی برابر ۱ دلار خواهد داشت.  فروش عمومی این توکن در بخش لانچ‌پد از تاریخ ۱۶ نوامبر (۲۵ آبان) آغاز خواهد شد و اینکه کاربران قادر باشند چه مقدار از این توکن خریداری کنند بستگی به موجودی BNB آن ها در بازه ۱۰ روزه از ۶ تا ۱۶ نوامبر خواهد داشت.

 

چانگ پنگ ژائو مدیر عامل این صرافی در توییتر عکس‌هایی را از بازیکنان تیم پورتو منتشر کرده است که بر روی لباس آنها لوگوی صرافی بایننس دیده می‌شود. نکته جالب توجه اینجا است که در این عکس‌ها، مهدی طارمی بازیکن محبوب ایرانی دیده می‌شود. این در حالی است که او به عنوان یک ایرانی امکان استفاده از صرافی بایننس را نخواهد داشت. برخی از کاربران در پاسخ به توییت CZ واکنش نشان داده‌اند.

 

کاربری خطاب به مدیرعامل بایننس نوشته است: می‌دانی شخصی که تبلیغ صرافی تو را بر تن دارد یکی از فوتبالیست‌های معروف ایرانی به نام مهدی طارمی است؟

 

اما کاربر دیگری به موضوع جالبی اشاره کرده و خطاب به CZ نوشته است: «آیا مهدی طارمی را در این عکس می‌شناسی؟ او مانند سایر ایرانیان نمی‌تواند از صرافی بایننس استفاده کند. این موضوع عجیبی است که تو از عکسی استفاده کرده‌ای که شخص درون آن نمی‌تواند از آن استفاده کند.» کاربر دیگری نوشته است: «تبلیغ بایننس روی پیراهن بازیکن ایرانی است که به دلیل ایرانی بودن نمی‌تواند از بایننس استفاده کند!»

 

ارسال نظر
پربازدیدترین ویدیوها
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

گزارش نبض بورس از فعالیت امردادماه بانک پاسارگاد

ممنوعیت خرید نان با کارت بانکی واقعیت دارد؟

پزشکیان در نشست خبری: قرار شد وزارت کشور آئین‌نامه‌هایی درباره گشت ارشاد تنظیم کند

رئیس جمهور: دادستانی گفته بود گشت ارشاد دیگر برخورد نکند / درحال بازگرداندن اتباع غیرقانونی به صورت محترمانه هستیم

پزشکیان درباره رفع حصر: مشکل آقای کروبی حل شده / برای آن یکی هم داریم کار می‌کنیم

خودکشی زن جوان در یکی از ایستگاه‌های متروی تهران

مومن نسب، صاحب ایده «اعدام VPN فروش‌ها»:استارلینک حربه دشمن برای به چالش کشیدن فضای مجازی ایران است

رئیس جمهور: ما دنبال سلاح هسته‌ای نیستم، ولی حاضر نیستیم به ما زور بگویند

نشست خبری وزیران خارجه روسیه و مصر؛ عبدالعاطی: ۷ دهه رنج تمام شود/ لاوروف: آمریکاییها مانع آتش‌بس هستند

اژه‌ای: در بعضی «ناهنجاری‌های فرهنگی و اجتماعی» که در کشور وجود دارد همه مسئول هستیم

پلیس راهور: افزایش ۳۲ درصد ترافیک در هفته اول مهر ماه

محسن برهانی به مرخصی آمد

ویدیو؛ رئیس‌جمهور: می‌دانید من را به‌ خاطر عدم التزام به اسلام رد کرده بودند؟!

از مصرف سیگار و تنباکو چقدر پول به خزانه واریز می‌شود؟

پیشنهاد سردبیر
زندگی