دوشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ 09 September 2024
سه‌شنبه ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۴۸۸۷۶
بررسی بازارهای مالی ۹ آذر ۱۴۰۰

رشد بیش از ۶ درصدی اتریوم، ادامه روند نزولی بورس

رشد بیش از ۶ درصدی اتریوم، ادامه روند نزولی بورس
بازار ارزهای دیجیتال و رمزارزها با افزایش اکثر ارزهای مطرح طی ۲۴ ساعت گذشته مواجه بود به طوریکه تا ساعت ۱۶:۰۰ اتریوم ۶/۷۴ درصد گران شد و به رقم ۴٬۶۰۳ دلار رسید. بازار بورس در سه شنبه ۹ آذرماه با ریزش حدود نیم درصدی روبرو بود تا شاخص به عدد یک میلیون و ۳۵۷ هزار واحد برسد و کاهش ۶٬۸۴۵ واحدی را تجربه کند .

بازار بورس؛

بازار بورس در سه شنبه ۹  آذرماه با ریزش حدود نیم درصدی روبرو بود تا شاخص به عدد یک میلیون و ۳۵۷ هزار واحد برسد و کاهش    ۶٬۸۴۵ واحدی را تجربه کند . شاخص هم‌وزن هم ۱٬۶۷۷ واحد افت داشت و به ۳۷۲٬۴۹۷واحد رسید. نمادهای «وبملت» ، «وتجارت» و «وبصادر» بیشترین اثر مثبت بر بورس را داشتند و سه نماد «فارس» ، «نوری» و «فولاد» بیشترین اثر منفی را بر شاخص نهادند. نماد «شفا» بیشترین درصد رشد را داشت و در مقابل نماد «اخابر» بیشترین کاهش درصد کاهش قیمت را تجربه کرد.

امروز بازار شاهد خروج ۳۳۸   میلیارد تومان از سوی سهامداران حقیقی بودند. همچنین میزان صف های خرید ۱۳۱ میلیارد تومان شد و در مقابل صف های فروش ۱۵۵ میلیارد تومان شد .

فرابورس نیز به رقم ۱۹٬۴۶۰واحد رسید تا کاهش ۴۳ واحدی داشته باشد .

 بازار ارز؛

بازار ارز در روز سه شنبه  با کاهش قیمت روبرو بود و تا ساعت ۱۶:۰۰ به وقت تهران در بازار تهران دلار آمریکا ۱۹۳ تومان ارزان شد و به ۲۸٬۹۲۷  تومان شد. یورو نیز ۲۰۵ کاهش یافت و ۳۲,۸۴۵ تومان شد . پوند انگلیس ۳۸,۷۹۴ و درهم امارات ۷,۸۷۹ شدند تا به ترتیب ۵۰۵ و ۲۹ تومان ارزان شوند لیر ترکیه ۲۲۳۰ تومان خرید و فروش شد.

سکه و طلا؛

امروز و در بازارهای جهانی هر اونس شمش طلا به ۱۷۹۲  دلار رسید . در بازار داخلی نیز هر گرم طلای ۱۸عیار طلا و یک میلیون و ۲۵۱ هزار تومان شد.

در بازار سکه هر سکه امامی ۱۲ میلیون ۵۵۶  هزار تومان شد تا ۱۵۲ هزار تومان ارزان شود. سکه بهار آزادی ۱۲ میلیون ۳۵۲ هزار تومان شد. نیم سکه و ربع سکه ۵۰ هزار تومان ارزان شدند تا به ترتیب ۶ میلیون ۵۵۰ هزار تومان و ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان شوند . سکه گرمی نیز ۲میلیون و ۳۲۰ هزار تومان شد.

ارز دیجیتالی و رمزارزها؛

بازار ارزهای دیجیتال و رمزارزها با افزایش اکثر ارزهای مطرح طی ۲۴ ساعت گذشته مواجه بود به طوریکه تا ساعت ۱۶:۰۰ بیت کوین با افزایش ۱/۷۷ درصدی روبرو شد و ۵۸٬۱۰۴ دلار شد. اتریوم ۶/۷۴ درصد گران شد و به رقم  ۴٬۶۰۳ دلار رسید. بایننس کوین ۲/۲۵ درصد افزایش یافت و ۶۳۰ دلار شد. داج کوین هم ۸/۶۳ رشد قیمت داشت و ۰/۲۲۳ دلار شد.

مجموع بازار رمزارها با ۳/۹۵ درصد افزایش به ۲/۷۹  تریلیون دلار رسید.

کریپتوکارنسی 9 آذر

ارسال نظر
پربازدیدترین ویدیوها
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

استارلینک می‌آید؛ فیلترینگ می‌رود؟

میانگین نمرات دانش‌آموزان در امتحانات نهایی اعلام شد

توییت معنادار رئیس‌جمهور درباره توان نظامی کشور

احتمال ابلاغ افزایش ۲۰درصدی رفاهیات کارمندان

توانیر: از هر ۴ مشترک خانگی یک مشترک پرمصرف است

خبر جدید از معاون اهل سنت پزشکیان / این صندلی به چه کسی می‌رسد؟

ایران سیاست‌های منجر به جابجایی مرزها در همسایگی خود را تحمل نخواهد کرد/ جمهوری آذربایجان کریدور ارس را تکمیل کند

خبر مهم وزیر کار درباره پرداخت یک یارانه ویژه

انتقاد فلاحت پیشه از اعلام بی‌پروای خبر فروش ‎موشک ‎بالستیک به روسیه/ در جنگی که برنده‌اش پوتین نخواهد بود، ایران را به کارت بازی تبدیل کرده‌اند

از حقوق این گروه از بازنشستگان یک میلیون تومان کسر شد

رهبر اپوزیسیون ونزوئلا به اسپانیا پناهنده شد

رقم قرارداد جنجالی‌ترین بازیکن استقلال مشخص شد

فرمانده ارشد سپاه: عناصر ضدانقلاب و تروریست‌ها از مرزهای ایران و عراق اخراج شدند

ماجرای قتل مرموز زن سالخورده در یکی از محلات تهران

پیشنهاد سردبیر
زندگی