شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ 05 October 2024
پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۱
کد خبر: ۴۹۹۶۸
احسان بداغی: هنوز کسی نمی داند هشتگ‌های داغ جریان‌های تندرو چقدر برای بودجه عمومی کشور آب می خورد، اما اینکه داغ کنندگان این هشتگ‌ها و موج های رسانه ای دست در جیب بیت المال دارند دیگر چندان موضوع پنهانی نیست. توئیت های حاشیه ساز علی اکبر رائفی پور و برخی پیامدهای آن آخرین شواهد اثبات این موضوع است. آن هم در زمانی که فاش شد عبدالعلی علی عسکری، رئیس پیشین سازمان صدا و سیما و مدیرعامل جدید هلدینگ خلیج فارس بعد از حواشی انتساب اخیرش اقدام به سفارش حجم وسیعی از تبلیغات شخصی برای مثبت کردن وجه خود برای تعدادی از کانال های خبری و فعالان مجازی کرده.
حجم ویدیو: 18.78M | مدت زمان ویدیو: 00:02:17 دانلود ویدیو
برچسب ها:
ارسال نظر
captcha
captcha
پربازدیدترین ویدیوها
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر
زندگی