به گزارش روابطعمومی بانکپاسارگاد، کلیه واحدهای این بانک اعم از شعبهها و واحدهای ستادی (به جز شعبههای کیش و قشم)، از تاریخ ۱۴ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ ، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۴ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۲:۳۰ آماده ارائه خدمات بانکی به مشتریان هستند.
هممیهنان گرامی میتوانند با بهرهمندی از خدمات بانکداریالکترونیک اعم از بانکداریمجازی، همراهبانک پاسارگاد، پیپاد، ویپاد، تلفنبانک و سامانه #720* خدمات بانکی را به صورت غیرحضوری دریافت فرمایند.
مرکز مشاوره و اطلاعرسانی بانکپاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۰ و همچنین سامانه CRM در سایت این بانک به آدرس https://www.bpi.ir/crm بهصورت شبانهروزی آمادهی پاسخگویی به سؤالات هموطنان هستند
ویدیو:
سرنوشت دختر علوم تحقیقات
در دارالخلافه با بهزاد یعقوبی
مرز حریم خصوصی و عرصه عمومی کجاست؟