پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ 19 September 2024
شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۵۱۴۴۳
ناپایداری ارزهای پایدار در بازار ارزهای دیجیتال

چه بر سر «لونا» آمده؟

چه بر سر «لونا» آمده؟
سقوط ارز‌های دیجیتال در هفته اخیر باعث شده است که تا سرمایه‌گذاران مقدار زیادی از دارایی‌های خود را از دست بدهند و بسیاری در صفحات مجازی در حال ابراز ناراحتی خود از این موضوع هستند. کار تا جایی پیش رفته‌است که شخصی ناشناس آدرس خانه‌ی بنیان‌گذار ارز لونا ترا را پیدا کرده و «Do Kwon» به همراه همسرش را تهدید به قتل کرده است.

روز گذشته فردی ناشناس از کنار درب ورودی مشترک مجتمع آپارتمانی Do Kwon بنیان‌گذار ارز ترا لونا عبور کرد سپس با آسانسور و پله‌ها به سمت در ورودی خانه دو کوون (بنیان‌گذار ارز لونا) و همسرش رفت.

 

سپس او زنگ را به صدا درآورد و از همسر دو کوون پرسید که همسرش کجاست. ظاهراً ملاقات کوتاه آنقدر قریب الوقوع بود که او بلافاصله با پلیس تماس گرفت و درخواست محافظت شخصی کرد.
 

police

 

او همچنین به پلیس گفت که شخصی آدرس خانه دو کوون را پس از سقوط LUNA و UST فاش کرده است. قیمت LUNA اکنون۱۰۰ درصد سقوط کرده است و UST نیز در حال حاضر ۹۲ درصد کاهش یافته است. به دلیل سقوط عظیم، احساسات در حال افزایش است و بسیاری از سرمایه‌گذاران عصبانی هستند. حتی داستان‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه سرمایه‌گذارانی وجود دارند که به خودکشی فکر می‌کنند زیرا از تمام پس انداز خود استفاده کرده‌اند و اکنون آن را از دست داده‌اند.

 

پلیس کره جنوبی در حال حاضر به دنبال مظنون است و ممکن است فرد ناشناس را به سرقت متهم کند. در حال حاضر مشخص نیست که آیا این شخص خود،  سرمایه گذار LUNA بوده است یا خیر،  اگرچه احتمال زیاد به نظر می‌رسد.

 

منبع :‌skynews

 

7GUXC5DXNBBOXGWCXHBINRPCLE

 

 

 

 

حجم ویدیو: 12.97M | مدت زمان ویدیو: 00:02:49 دانلود ویدیو
ارسال نظر
پربازدیدترین ویدیوها
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

پیجر همه جا، از اتاق کودک تا میز کافه و رستوران

چه کسانی از پیجر استفاده می‌کنند؟

در گفت‌وگوی فراز با «علی بهشتی نیا»، کارشناس آموزشی بررسی شد

مخاطرات اختصاص ۲۰ درصد از ظرفیت مدارس به اتباع افغانی

زندگی