شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ 05 October 2024
سه‌شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۵۱۴۹۷

حمل نفت خام در دولت سیزدهم ۲ برابر شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به افزایش دو برابری حمل نفت خام در دولت سیزدهم گفت: شرکت ملی نفتکش که یکی از شرکت‌های زیرمجموعه صندوق‌هاست، دستاوردهای مطلوبی داشته و برای حمل نفت هیچ مشکلی ندارد.

حجت‌الله عبدالملکی، در حاشیه بازدید از بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با بیان اینکه طبق گزارش‌های اعلام‌شده، شرکت ملی نفتکش ایران جزو سه ناوگان بزرگ جهان به‌شمار می‌رود که برای داخلی‌سازی فعالیت‌های خوبی انجام داده است، گفت: بی‌تردید از این داخلی‌سازی حمایت خواهیم کرد.

وی با اشاره به شرایط سخت کارگران در حوزه نفت و انرژی اظهار کرد: مسئله کارگری در شرایط سخت در شورای‌ عالی کار مدنظر است، بخش زیادی از جامعه ما را کارگران تشکیل می‌دهند که درباره تعیین دستمزد و وضع آنها در شورای‌ عالی کار نمایندگان جامعه کارگری و کارفرمایی حضور دارند و با نگاه سه‌جانبه‌گرایی توافق‌ها انجام می‌شود که دولت نیز از این تصمیم‌ها کمک و پشتیبانی می‌کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: در دولت سیزدهم در حوزه اقتصادی تمرکز بر تحول الگوی مدیریت با نگاه جهادی و استقرار مدیران انقلابی است. این تغییر رویکرد دستاوردهای خوبی داشته است که به رکورد در تولید و سودآوری برای شرکت‌های زیرمجموعه‌های صندوق‌های پنجگانه وزارت کار منجر شده است.

عبدالملکی با اشاره به افزایش دو برابری حمل نفت خام در دولت سیزدهم گفت: شرکت ملی نفتکش که یکی از شرکت‌های زیرمجموعه صندوق‌هاست دستاوردهای خوبی داشته است، برای حمل نفت نیز هیچ مشکلی ندارد و ظرفیت حمل افزایش یافته است.

وی اظهار کرد: یکی از اتفاق‌های خوب در شرکت‌های تابع وزارت کار، گرایش به رویکرد دانش‌بنیان و تولید داخلی است، یکی از شرکت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه در حوزه پالایشگاهی موفق به داخلی‌سازی ۱۵۰۰ قطعه شده است و سایر شرکت‌ها برای برطرف‌ کردن نیازهای فناورانه با شرکت‌های دانش‌بنیان وارد مذاکره شده‌اند.

 

 

منبع خبر : ايسنا
منبع: ایسنا
ارسال نظر
captcha
captcha
پربازدیدترین ویدیوها
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

محسن هاشمی:بعد از شهادت سید حسن نصرالله، عده‌ای همان صحبت‌های تندروهای اول انقلاب را می‌گویند

سفر پرخطر پزشکیان به قطر / خبر مهم دولت درباره آزاد کردن پول‌های مسدود شده ایران چه بود؟/  تاکید پزشکیان بر همگرایی با کشورهای اسلامی از جمله عربستان

علیزاده، نماینده مجلس: گزارش حادثه معدن طبس این هفته کامل می‌شود

سید علی خمینی:وعده صادق ۲ گوشه ای از توان هجومی ایران در مقابل تمام توان دفاعی دشمن بود

طلافروشان موظف به صدور فاکتور رسمی شدند

علی لاریجانی: معتقدم در آینده روسیه و چین نقش مهم‌تری در منطقه پیدا می‌کنند

مدیرعامل بانک صادرات از پرداخت ۱۹۸ هزار وام قرض الحسنه به بازنشستگان خبر داد

قیمت مصوب گوشت اعلام شد

رایزنی عراقچی و اسد درباره راه‌های توقف تجاوزگری اسرائیل

سه اتهام جدید پرسپولیس به بیرانوند

نخستین واکنش به درگیری در فدراسیون کاراته

چشم‌انداز جمعیتی افغانستان

پیشنهاد دبیر کل سابق ناتو برای واگذاری قلمروهای اوکراینی به روسیه

محصولات غذایی غیرمجاز اعلام شد

پیشنهاد سردبیر
زندگی