شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ 06 July 2024
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۶۶۳۶۹

سردبیر روزنامه اطلاعات درباره تعطیلی این روزنامه: کودکی در فضای مجازی مزاحی کرده!

سردبیر روزنامه اطلاعات درباره تعطیلی این روزنامه: کودکی در فضای مجازی مزاحی کرده!
سردبیر روزنامه اطلاعات در واکنش به توییتی در خصوص احتمال تعطیلی روزنامه اطلاعات(!) گفت: یک کودکی در فضای مجازی یک مزاحی کرده است.

به گزارش فراز، مدیر عامل مؤسسه اطلاعات گفت: مؤسسه اطلاعات از بزرگ‌ترین مؤسسات مطبوعاتی دنیا و بزرگ‌ترین مؤسسه مطبوعاتی خاورمیانه است. ما ظرفیت عظیمی داریم که بخش وسیعی از آن با همت مرحوم  حجت الاسلام والمسلمین دعایی(رحمه الله علیه) بنا گذاشته شده و اکنون در دوره جدید به همت دکتر سید عباس صالحی دارد به ظرفیت می رسد. مؤسسه اطلاعات با چابک سازی و استفاده از نیروی انسانی زبده و خلاق در حال فعال کردن هر چه بیشتر ظرفیت‌های موجود و خلق ظرفیت‌های جدید است.

خانی، تغییر قطع و  یونیفورم ، فونت و لوگوی روزنامه اطلاعات را کار بزرگ و جسورانه‌ای دانست که با همت مدیریت جدید انجام پذیرفت و همچنین راه‌اندازی سایت آنلاین و حضور پویا و فعال در فضای مجازی را از کارهای بزرگ دوره جدید دانست و افزود: سایت آنلان و صفحات ما در شبکه های اجتماعی بسیار مورد اقبال خوانندگان قرار گرفته و شمار روزافزونی مخاطب دارد.

وی در پایان بهره‌وری کار و نیروی انسانی و استفاده از ظرفیت‌های خالی روزنامه اطلاعات و شرکت «ایرانچاپ» را از کارهای بزرگی دانست که در ماه های اخیر انجام گرفته است.


 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر
زندگی