شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ 05 October 2024
دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۷۵۰۹۱

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری: یکی از اولویت های کشور ما، بحث فرزندآوری است

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری: یکی از اولویت های کشور ما، بحث فرزندآوری است
یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: یکی از اولویت های کشور ما، بحث فرزندآوری است در حالی که جوانی که قصد ازدواج و فرزندآوری دارد، اشتغال پایدار ندارد و نمی تواند معیشت خود و خانواده اش را تأمین کند.

 محسن کوهکن نماینده ادوار پس از ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: علت اینکه ساعات پایانی ثبت نام در انتخابات را انجام داده ام این بود در صورتی که عزیزان داوطلب برنامه محور در این کارزار حاضر می شوند، بنده ورود نکنم اما چنین نبود.

وی افزود: داوطلب ریاست جمهوری باید در چارچوب اختیارات و ظریفت های قانون اساسی اقدام کند و به قوانین بالادستی توجه کند.

کوهکن با بیان اینکه ۴ کلمه را برای تدوین برنامه اش در نظر گرفته است، اظهار کرد: فرهنگ، تحول، مصلحت و رضایت مردم باید محور کارها باشد.
یکی از اولویت های کشور ما، بحث فرزندآوری است

همچنین، اصغر سلیمی بعد از ثبت نام با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روستازاده و کشاورز از منطقه سمیرم هستم و دکترای پزشکی حرفه ای و کارشناسی ارشد روابط بین الملل دارم، گفت: من از منطقه ای آمدم که به نام شهرستان هزارچشمه در بام ایران است.

نماینده سمیرم در ادوار مجلس با بیان اینکه همه مشکلات مردم و ظرفیت های کشور را می شناسند، عنوان کرد: رئیس جمهوری که باید سکان مدیریت اجرایی کشور را به دست بگیرد باید اولویت بندی کند. رئیس جمهور نمی تواند تمام مشکلات کشور را ظرف ۴ سال حل کند اما با اولویت بندی قطعا می تواند بسیاری از مسائل را حل کند.

وی افزود: مشکلاتی را در کشور داریم که به صورت زنجیروار به هم متصل هستند. یکی از اولویت های کشور ما، بحث فرزندآوری است در حالی که جوانی که قصد ازدواج و فرزندآوری دارد، اشتغال پایدار ندارد و نمی تواند معیشت خود و خانواده اش را تأمین کند.

سلیمی همچنین تأکید کرد: حل مشکل مسکن، بسیاری از مشکلات کشور را برطرف می کند.

منبع:ایلنا

 

ارسال نظر
captcha
captcha
پربازدیدترین ویدیوها
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر
زندگی