شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ 06 July 2024
دوشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۷۶۳۸۲

پزشکیان: پول‌هایی در کشور گم می‌شود که مبالغ آن بسیار قابل توجه و در حدود ۷۰ هزار میلیارد است، اما مشخص نیست کجا می‌رود

پزشکیان: پول‌هایی در کشور گم می‌شود که مبالغ آن بسیار قابل توجه و در حدود ۷۰ هزار میلیارد است، اما مشخص نیست کجا می‌رود
 نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: مملکت اگر به کمک ایرانی‌ها بچرخد قطعاً با این مشکلات، با قدرت مقابله می‌کنیم و پیروز می‌شویم.

وی ادامه داد: مملکت اگر به کمک ایرانی‌ها بچرخد قطعاً با این مشکلات، با قدرت مقابله می‌کنیم و پیروز می‌شویم؛  ما نباید با دنیا بجنگیم و دعوا کنیم بلکه باید بستری فراهم کنیم تا بتوانیم راحت با دنیا معامله کنیم و سرمایه جذب کنیم؛ باید شرایطی فراهم شود تا تولیدات داخلی را به‌راحتی به صادر کنیم و در این صورت است که اشتغال، عزت و سربلندی نصیب جوانان کشور خواهد شد.

وی ادامه داد: جوانان و مردم نسبت به ما بدبین شدند، حق با مردم و جوانان است زیرا که ما عرضه نداشتیم زندگی و امکانات لازم را برای مردم فراهم کنیم.

نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با تأکید بر اینکه ما با مردم صادق نیستیم گفت: ما حق نداریم به مردم دروغ بگوییم و نیز حق نداریم قوم‌وخویش خود را سرکار برده و مردم بیکار بمانند.

پزشکیان با بیان اینکه بارها در مجلس گفتم که مردم از ما ناراضی هستند و حق دارند، افزود: زمانی مردم ناراضی هستند که مشکل مسئولان به‌راحتی حل می‌شود اما مشکل مردم نا دیده گرفته می‌شود.

وی تأکید کرد: آنچه کشور و جامعه ما را تهدید می‌کند؛ اختلاف، دروغ، عدم سلامت و تبعیض است و اگر با مردم صادق باشیم کارها به‌خوبی پیش خواهد رفت. اگر کارها به کارشناس سپرده شود، بسیار راحت مشکلات را برطرف می‌کنیم.

پزشکیان ابراز داشت: اگر کسی بیمار شود، دنبال پزشک ریش‌دار نمی‌گردد، بلکه دنبال پزشکی می‌گردد که مشکل او را حل کند؛ لذا باید گفت صنعت، اقتصاد، بازار و.. و را نمی‌شود با آدم‌های بی‌سواد اداره کرد. جسم و جان این جامعه کارشناس طلب می‌کند؛ آدمی که عرضه، علم و انگیزه دارد، سپردن کار به کسانی که آگاهی ندارند، ظلم است.

نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: به شما مردم قول می‌دهم که هیچ‌گاه دروغ نگویم و از راه صداقت و راستی جدا نشوم و برای کشور ایران تلاش می‌کنیم تا کشوری آباد و سربلند برای مردم کشور باشد.

منبع:تسنیم

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر
زندگی