شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ 06 July 2024
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۷۶۵۴۴

دبیرکل حزب کنگره سراسری حزب جوانان ایران اسلامی: با رای به پزشکیان، سکان اجرایی کشور در دستان توانمند کاندیدای تحول‌خواه قرار خواهد گرفت

دبیرکل حزب کنگره سراسری حزب جوانان ایران اسلامی: با رای به پزشکیان، سکان اجرایی کشور در دستان توانمند کاندیدای تحول‌خواه قرار خواهد گرفت
یازدهمین کنگره سراسری حزب جوانان ایران اسلامی با گرامیداشت یاد مرحومه «مهندس گلسا بهاروندی» عضو شورای مرکزی و دبیر حزب در استان مرکزی روز سه شنبه پنجم تیرماه برگزار شد. این کنگره به جهت مشارکت و فعالیت اعضای حزب در ستادهای انتخاباتی دکتر پزشکیان در سراسر کشور به صورت مجازی و با نظارت ناظران وزارت کشور و کمیسیون ماده ده احزاب برگزار و اعضای جدید شورای مرکزی و بازرسین حزب انتخاب شدند.

محمد خون چمن، دبیرکل حزب جوانان در سخنان خود در افتتاحیه کنگره گفت: حزب جوانان ایران اسلامی با برگزاری یازدهمین کنگره سراسری، وارد مرحله جدیدی از مسیر بالنده خود شده و گسترش فرهنگ حزبی و تثبیت و ارتقای اثرگذاری نهادهای مدنی در سئون مختلف جامعه را مورد تاکید قرار داده است.

وی افزود: حزب جوانان ایران اسلامی از ابتدای اعلام اسامی نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، همگام با جبهه اصلاحات ایران و جناب آقای سیدمحمد خاتمی از طبیب سلیم النفس و پاکدست، مدیر شجاع و صریح الهجه جناب اقای دکتر مسعود پزشکیان حمایت کرده است

خون چمن با اشاره به فعالیت تمام اعضا و هواداران حزب در تادهای دکتر پزشکیان از آنها خواست در مدت باقیمانده تمام تلاش خود را برای آگاهی بخشی و جلب توجه جامعه به شرایط موجود و بانیان واقعی آن نشان داده و به ترغیب مردم خصوصا جوانان و زنان برای حضور در صحنه انتخابات بپردازند.

دبیرکل حزب جوانان تاکید کرد: با رای به پزشکیان، سکان اجرایی کشور در دستان توانمند کاندیدای تحول‌خواه قرار خواهد گرفت و امیدواریم با اجرایی شدن این امر، شاهد ایرانی سربلند در عرصه سیاست داخلی و خارجی باشیم.

گفتنی است در این کنگره خانم‌ها سلطانی و بهبودی و آقایان خون چمن، علیخانی، شریفی راد، تقوی نژاد، حیدراولادی،، طاهرخانی، پوررهنما، فصیحی، غنی و اسکندرزاده به عضویت در شورای مرکزی و بخشی، ابهری و صالح آبادی به عضویت در هیات بازرسین درآمدند.

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر
زندگی