جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ 20 September 2024
دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۲
کد خبر: ۷۹۳۸۹

اعتراض نماینده شیراز به کابینه پیشنهادی پزشکیان؛ سؤالی بزرگ درباره آگاهی نمایندگان

جعفر قادری، نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی، صبح امروز در صحن علنی مجلس نسبت به عدم حضور نمایندگانی از استان‌های فارس و خوزستان در کابینه پیشنهادی دولت اعتراض کرد. او با بیان اینکه گزینه‌های متعددی از طیف‌های مختلف سیاسی به دولت پیشنهاد شده بود، ابراز تأسف کرد که هیچ‌یک از این گزینه‌ها از دو استان مذکور نیست.

اعتراض نماینده شیراز به کابینه پزشکیان؛ سؤالی بزرگ درباره آگاهی نمایندگان

به گزارش فراز؛ این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که نام «احمد میدری»، اقتصاددان شناخته شده و نماینده سابق آبادان، به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در لیست کابینه جدید دیده می‌شود. میدری که سابقه معاونت وزارت کار در دولت‌های یازدهم و دوازدهم را نیز در کارنامه دارد، متولد آبادان است.

این تناقض در اظهارات نماینده شیراز، سؤالاتی جدی را در افکار عمومی ایجاد کرده است: چگونه نماینده‌ای پیش از اعتراض به کابینه، به اسامی وزرای پیشنهادی توجه نکرده است؟ آیا یک نماینده مجلس نباید از همکاران سابق خود، اطلاعاتی هرچند مختصر داشته باشد؟

اعتراض قادری در شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده‌ای داشته و کاربران بسیاری به آن واکنش نشان داده‌اند. برخی از کاربران، این اعتراض را نمایشی و بدون پشتوانه اطلاعاتی دانسته‌اند و برخی دیگر، آن را نشانه‌ای از عدم آگاهی برخی از نمایندگان مجلس از مسائل جاری کشور ارزیابی کرده‌اند.

ارسال نظر
پربازدیدترین ویدیوها
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

پیجر همه جا، از اتاق کودک تا میز کافه و رستوران

چه کسانی از پیجر استفاده می‌کنند؟

در گفت‌وگوی فراز با «علی بهشتی نیا»، کارشناس آموزشی بررسی شد

مخاطرات اختصاص ۲۰ درصد از ظرفیت مدارس به اتباع افغانی

زندگی