جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ 20 September 2024
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵
کد خبر: ۷۹۵۶۴

موافقت کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با دو وزیر کلیدی دولت پزشکیان

موافقت کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با دو وزیر کلیدی دولت پزشکیان
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اعلام کرد که این کمیسیون با برنامه‌های وزاری پیشنهادی بهداشت و درمان و تعاون، کار و رفاه اجتماعی موافقت کردند.

 سلمان اسحاقی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: کمیسیون بهداشت و درمان بعد از برگزاری جلساتی و بررسی برنامه‌های محمدرضا ظفرقندی و احمد میدری وزرای پیشنهادی بهداشت و درمان و تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رای گیری به برنامه های این دو وزیر پیشنهادی رای مثبت داد و با سکان داری آن ها بر این دو وزارت خانه موافقت کرد.

وی  افزود: این تصمیم گیری بعد از بررسی برنامه ها، مواضع و چشم انداز و راهبردهای ایشان با استناد به نگاه عدالت در سلامت، مطابقت برنامه های وزرای پیشنهادی  با قوانین بالادستی از جمله سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب و برنامه هفتم توسعه صورت گرفت.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره صحبت های وزیر پیشنهادی بهداشت گفت: آقای ظفرقندی وعده داد که برای ارتقای کیفی و کمی خدمات بهداشتی و درمانی، افزایش مشوق ها برای ماندگاری پزشکان و متخصصان در مناطق محروم و کم برخوردار، فراهم کردن بسترهای لازم و افزایش انگیزه برای جلوگیری از خروج نخبگان و بازگشت نخبگان، تکمیل پروژه های نیمه تمام بهداشتی و درمانی، تدبیر در برون رفت از وضعیت کمبود دارو و تجهیزات پزشکی و نظارت و ارتقای کیفی و کمی تولید دارو و تجهیزات داخلی تلاش خواهد کرد.

اسحاقی ادامه داد: وزیر پیشنهادی کار وعده داد که از تمامی ظرفیت ها برای ارتقای وضعیت معیشت کارگران و همچنین خدمات رسانی بهتر در حوزه بهداشت و درمان و سلامت این قشر در چارچوب برنامه هفتم توسعه و سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب استفاده کند.

منبع:تسنیم

ارسال نظر
پربازدیدترین ویدیوها
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

پیجر همه جا، از اتاق کودک تا میز کافه و رستوران

چه کسانی از پیجر استفاده می‌کنند؟

در گفت‌وگوی فراز با «علی بهشتی نیا»، کارشناس آموزشی بررسی شد

مخاطرات اختصاص ۲۰ درصد از ظرفیت مدارس به اتباع افغانی

زندگی