جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ 20 September 2024
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۷۹۶۰۹

نظر مثبت یک کمیسیون تخصصی مجلس درباره «فرزانه صادق» وزیر پیشنهادی دولت چهاردهم

نظر مثبت یک کمیسیون تخصصی مجلس درباره «فرزانه صادق» وزیر پیشنهادی دولت چهاردهم
عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه نباید نگاه جنسیتی به وزارت راه و شهرسازی داشت، تاکید کرد: خانم صادق در بخش‌های مدیریتی این وزارتخانه فعال بوده و می‌تواند برنامه‌ها و ایده‌های خود را در این حوزه به سرانجام برساند.

عباس صوفی روز چهارشنبه، درباره وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم گفت: پس از اعلام فهرست وزرای پیشنهادی، کمیسیون‌های تخصصی مجلس شکل گرفتند و فرآیند بررسی عملکرد و دیدگاه‌های آنها در کمیسیون‌ها در حال بررسی است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ایرنا، کلیت وزرای پیشنهادی معرفی شده به مجلس را ارزنده توصیف کرد و افزود: مردم انتظاراتی در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصادی، معیشتی و مسکن دارند و به نظر می‌رسد این وزرا می‌توانند رای اعتماد مجلس را کسب کرده و در ادامه رئیس جمهور را برای حل مشکلات مردم در همه حوزه‌ها یاری کنند.

وی درباره فرزانه صادق مالواجرد گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی گفت: وزارتخانه راه و شهرسازی هرچند جزء وزارتخانه‌های مهم و گسترده دولت است و مشکلات زیادی در این حوزه وجود دارد، اما ایشان تنها وزیر پیشنهادی زن برای دولت چهاردهم هستند. از طرفی ایشان سابقه فعالیت مدیریتی در وزارت راه و شهرسازی را دارد.

نماینده همدان در مجلس تاکید کرد: مسائل و مشکلات مربوط به مسکن، قطار، ریل، جاده، حوزه‌های زیرساختی از جمله بخش‌هایی است که باید وزیر آینده راه و شهرسازی به آنها بپردازد و بر اساس سابقه خانم صادق ایشان می‌توانند برنامه‌های خود را در این حوزه عملیاتی کنند.

صوفی با بیان اینکه نباید نگاه جنسیتی به وزارت راه و شهرسازی داشت، تاکید کرد: خانم صادق در بخش‌های مدیریتی این وزارتخانه فعال بوده و می‌تواند برنامه‌ها و ایده‌های خود را در این حوزه به سرانجام برساند.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم نمایندگان مجلس با رای اعتماد به ایشان سبب شوند هرچه زودتر این وزارتخانه سامان گرفته و معاونت‌های متخصص و کارآمد انتخاب شوند تا بتوانند به آقای پزشکیان در پیش برد اهداف تعیین شده کمک کنند.

منبع:ایرنا

 

ارسال نظر
پربازدیدترین ویدیوها
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

پیجر همه جا، از اتاق کودک تا میز کافه و رستوران

چه کسانی از پیجر استفاده می‌کنند؟

در گفت‌وگوی فراز با «علی بهشتی نیا»، کارشناس آموزشی بررسی شد

مخاطرات اختصاص ۲۰ درصد از ظرفیت مدارس به اتباع افغانی

زندگی