پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ 19 September 2024
دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۷۹۸۹۷

بیات، موافق وزیر پیشنهادی کشاورزی: «نوری» برنامه عملیاتی برای حل مسائل کلیدی کشاورزی دارد

بیات، موافق وزیر پیشنهادی کشاورزی: «نوری» برنامه عملیاتی برای حل مسائل کلیدی کشاورزی دارد
نماینده خمین در مجلس با بیان این‌که وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی آشنایی کامل به حوزه کشاورزی دارد، گفت:‌ آقای نوری دارای برنامه عملیاتی و زمان‌بندی منسجم برای حل مسائل کلیدی کشاورزی است.

 محمد بیات در جلسه علنی نوبت صبح امروز دوشنبه مجلس به عنوان موافق برنامه های غلامرضا نوری وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: آقای نوری فردی دردآشنا به حوزه مسائل کشاورزی، روستازاده و معتقد به این حوزه است که عزم خود را برای رفع مشکلات جزم کرده است.

وی با اشاره به تحصیلات مرتبط وزیر پیشنهادی با حوزه کشاورزی و اشراف او به این حوزه اظهار کرد: نوری در حوزه کشاورزی دارای تجربه است و در این وزارتخانه فعالیت کرده همچنین سه دوره سابقه نمایندگی مجلس داشته و با چالش‌های پیش‌روی حوزه‌های انتخابیه نمایندگان و بخش کشاورزی آشنا است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نوری برنامه عملیاتی و زمانبندی برای حل مسائل کلیدی کشاورزی شامل برنامه‌های کوتاه، میان مدت و بلندمدت دارد. او به خودکفایی محصولات کشاورزی اعتقاد داشته و آشنا به برنامه هفتم توسعه است.

بیات وزیر پیشنهادی کشاورزی را فردی پاکدست و امین توصیف کرد و افزود: حوزه کشاورزی مشکلاتی همچون خرید تضمینی گندم، نهاده‌های دامی، قطعی برق کشاورزی، لایروبی مناطق، بیمه محصولات کشاورزی و نداشتن الگوی کشت دارد که وزیر پیشنهادی می‌تواند با پشتوانه مجلس شورای اسلامی نسبت به رفع آنها اقدام کند.

منبع:خبرآنلاین

 

ارسال نظر
پربازدیدترین ویدیوها
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

پیجر همه جا، از اتاق کودک تا میز کافه و رستوران

چه کسانی از پیجر استفاده می‌کنند؟

در گفت‌وگوی فراز با «علی بهشتی نیا»، کارشناس آموزشی بررسی شد

مخاطرات اختصاص ۲۰ درصد از ظرفیت مدارس به اتباع افغانی

زندگی