پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ 19 September 2024
دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۷
کد خبر: ۷۹۹۵۷

نماینده مجلس: با وسواس پزشکیان همه وزرا توسط نهادهای امنیتی تایید شدند

نماینده مجلس: با وسواس پزشکیان همه وزرا توسط نهادهای امنیتی تایید شدند
نصیرپور: با وسواس پزشکیان همه وزرا توسط نهادهای امنیتی تایید شدند/هم فرمایشات رهبری و هم صداقت پزشکیان اقتضا می‌کند که قابل توجهی از وزرا رای بگیرند

نماینده سراب، در گفتگویی اظهار داشت: هم فرمایشات رهبری از مجلس برای همکاری با دولت و هم صداقت و صمیمیت دکتر پزشکیان و تقاضای ایشان برای رای دادن به کلیت کابینه اقتضا می‌کند که بخش قابل توجهی از وزرا رای اعتماد بگیرند. 

مجید نصیرپور، نماینده سراب، در گفتگویی با اعتماد، درخصوص کابینه پیشنهادی مسعود پزشکیان، اظهار داشت: هم فرمایشات رهبری از مجلس برای همکاری با دولت و هم صداقت و صمیمیت دکتر پزشکیان و تقاضای ایشان برای رای دادن به کلیت کابینه اقتضا می‌کند که بخش قابل توجهی از وزرا رای اعتماد بگیرند. 

وی در ادامه گفت: وزرای پیشنهادی علی‌رغم اینکه مطابق قانون نیازی به تاییدیه امنیتی نداشتند، اما با وسواس‌های آقای پزشکیان، همگی وزرا توسط نهادهای امنیتی تایید شده‌اند.

نصیرپور در آخر تاکید کرد: برخی نمایندگان مجلس اصرار دارند از آقای ظفرقندی در مورد برخی موضوعات سیاسی خاص، اقرار بگیرند. اما ایشان زیر بار این اقرار نمی‌روند. هر فردی متناسب با شخصیت و ادبیات خود با نمایندگان برخورد می‌کند. معتقدم آقای ظفرقندی، پاسخ‌های درستی ارائه کردند.

منبع:اعتماد

ارسال نظر
پربازدیدترین ویدیوها
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

پیجر همه جا، از اتاق کودک تا میز کافه و رستوران

چه کسانی از پیجر استفاده می‌کنند؟

در گفت‌وگوی فراز با «علی بهشتی نیا»، کارشناس آموزشی بررسی شد

مخاطرات اختصاص ۲۰ درصد از ظرفیت مدارس به اتباع افغانی

زندگی