پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ 19 September 2024
سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۸۰۰۳۶

ظفرقندی، وزیر پیشنهادی بهداشت: معتقدم باید به جای فریاد در تریبون‌ها باورمان را در عمل نشان دهیم

ظفرقندی، وزیر پیشنهادی بهداشت: معتقدم باید به جای فریاد در تریبون‌ها باورمان را در عمل نشان دهیم
وزیر پیشنهادی بهداشت می‌گوید باید به جای فریاد در تریبون‌ها باورمان را در عمل نشان دهیم.

ظفرقندی وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: نباید اجازه داد یک خانواده، فقط به دلیل یک بیماری به زیر خط فقر سقوط کند.

وی تأکید کرد: در مسأله نیروی انسانی با مهاجرت‌های زیادی مواجه هستیم که باید سعی کنیم نیروی انسانی را تکریم و حقوق و هزینه‌های زندگی و معیشت آنها را تأمین کنیم.

ظفرقندی ادامه داد: ما در یک منطقه بحران زده‌ای در دنیا‌‎ هستیم که یکی از این بحران‌های عظیم انسانی که همه را رنج داده و ظلم فاحشی است، هجوم ناجوانمردانه ۳۰۰ روزه رژیم اشغالگر قدس به مردم مظلوم غزه و ‌‎شهادت بیش از ۴۰ هزار انسان و هزاران زن و کودک است و نسبت به این‌ مسائل نمی‌توانیم بی‌تفاوت باشیم.

وزیر پیشنهادی بهداشت با بیان اینکه باید با استفاده از همه ظرفیت‌ها، تجربیات و امکانات موجود کشور دست به دست هم بدهیم و برای حل مشکلات مردم و کشور تلاش کنیم، گفت: معتقدم باید به جای فریاد در تریبون‌ها باورمان را در عمل نشان دهیم و مانند دوران دفاع مقدس به عهد خویش وفا کنیم و هر وقت ضرورت اقتضا کند مانند همان دوران در میدان حاضر خواهیم بود.

ظفرقندی افزود: امروز کشور به یک وفاق ملی نیاز دارد، باید اختلافات را کنار بگذاریم و با محوریت رهبر معظم انقلاب و ولایت امر، کشور را در مسیر پیشرفت جلو ببریم.

او همچنین گفت: برنامه‌ام در راستای برنامه هفتم توسعه و سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب، یک برنامه کاملاً کارشناسی شده است.

منبع:خانه ملت

ارسال نظر
پربازدیدترین ویدیوها
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

پیجر همه جا، از اتاق کودک تا میز کافه و رستوران

چه کسانی از پیجر استفاده می‌کنند؟

در گفت‌وگوی فراز با «علی بهشتی نیا»، کارشناس آموزشی بررسی شد

مخاطرات اختصاص ۲۰ درصد از ظرفیت مدارس به اتباع افغانی

زندگی