شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ 05 October 2024
شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۸۲۳۴۱

نخستین واکنش به درگیری در فدراسیون کاراته

نخستین واکنش به درگیری در فدراسیون کاراته
سرپرست دبیرکلی فدراسیون کاراته گفت: موضوع درگیری مربیان تیم های ملی کاراته بانوان در حال بررسی است اما اخراج آنها از تیم های ملی مطرح نیست.

اردوی آماده سازی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان تیم های ملی دختران و پسران کاراته در حالی برای حضور در مسابقات جهانی در مجموعه ورزشی کبکانیان تهران پیگیری می شود که شب گذشته بحث و درگیری ستاره موسوی سرمربی تیم ملی کاراته امید ایران و ریحانه نصیری مربی تیم ملی در رسانه ها مطرح شد.ذبیح الله پورشیب سرپرست دبیرکلی فدراسیون کاراته در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در واکنش به این سوال که آیا موضوع درگیری این مربیان جدی بوده یا خیر، گفت: واقعیت این است که این اختلاف نظری که بین این مربیان پیش آماده خارج از اردوی تیم ملی بوده است.

ما در حال بررسی هستیم تا ببینیم موضوع چه بوده است.سرپرست دبیر کلی فدراسیون کاراته در پاسخ به این سوال که آیا این مربیان از همراهی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی ایتالیا باز خواهند ماند یا خیر گفت: در حال بررسی شرایط هستیم اما موضوع اخراج مربیان مطرح نیست، تلاش بر این است که موضوع حل و فصل شود. تیم در آستانه اعزام به مسابقات جهانی است. در حال حاضر این دو مربی در اردوی تیم ملی حضور ندارند و بانوان زیر نظر سایرمربیان تمرین میکنند، ما پس از بررسی شرایط تصمیم گیری خواهیم کرد اما اخراج مربیان اصلا در کار نیست.

منبع:خبرآنلاین

ارسال نظر
captcha
captcha
پربازدیدترین ویدیوها
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر
زندگی