سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ 08 October 2024
سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۶
کد خبر: ۸۲۵۳۴

رگبار و رعد و برق در این استان‌ها/ خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرها کدامند؟

رگبار و رعد و برق در این استان‌ها/ خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرها کدامند؟
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت در برخی نقاط کشور خبر داد.

صادق ضیاییان اظهار کرد: امروز (۱۷ مهر) در جنوب سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و شمال آذربایجان غربی، چهارشنبه (۱۸ مهر) در مرکز و جنوب کرمان، برخی نقاط هرمزگان و از اواخر وقت در گیلان و مازندران و پنجشنبه (۱۹ مهر) در نیمه جنوبی کرمان، برخی نقاط هرمزگان و جنوب فارس در برخی ساعات رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در نقاط مستعد خیزش گرد و خاک و در استان‌های جنوبی تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

او ادامه داد: جمعه (۲۰ مهر) در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده و شنبه (۲۱ مهر) در اردبیل، گیلان، غرب مازندران و شمال آذربایجان شرقی رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

به گفته ضیاییان روزهای جمعه و شنبه در شمال غرب و غرب کشور شرایط برای وزش باد و گردوخاک مهیا خواهد بود.

رییس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۸ مرداد) صاف، گاهی وزش باد و در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل و حداکثر دمای ۱۶ و ۲۹ درجه سانتیگراد و پس فردا (۱۹ مهر) صاف، در بعضی ساعت‌ها وزش باد با کمترین و بیشترین دمای ۱۸ و ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه دمای ۲ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه دمای ۳۹ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرم‌ترین مرکز استان‌ها خواهند بود.

منبع:ایسنا

ارسال نظر
captcha
captcha
پربازدیدترین ویدیوها
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر
زندگی