سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ 08 October 2024
سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۸
کد خبر: ۸۲۵۳۷

مرگ یک کارگر معدن در اثر برخورد با واگن‌های حمل زغال

مرگ یک کارگر معدن در اثر برخورد با واگن‌های حمل زغال
واگن‌های حمل زغال سنگ در معدن طزره منجر به مرگ یک کارگر این معدن شد.

 رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دامغان با اشاره به جان‌باختگان یک کارگر معدن طزره گفت: معدنکار حادثه‌دیده بلافاصله به بهداری معادن البرز شرقی منتقل و پس از عملیات احیاء به بیمارستان دامغان منتقل شده است.

حمید صالحی اظهار کرد: این حادثه بعداز ظهر دیروز۱۶ مهرماه در  تونل مادر در افق دوم معدن، موسوم به افق «۲۰۲۱» رخ داده است.

وی ادامه داد: در این حادثه متاسفانه یک کارگر معدن البرزشرقی در اثر برخورد با واگن‌های حمل زغال دچار حادثه شده و جان باخته است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دامغان با بیان اینکه کارگر حادثه دیده بعد از سانحه به بهداری البرزشرقی منتقل و عملیات احیای معدنکار در همان‌جا انجام شده، تصریح کرد: سپس مصدوم با آمبولانس به بیمارستان معتمدی دامغان منتقل شده است.

صالحی با بیان اینکه متاسفانه علی رغم تلاش پزشکان این کارگر جان می بازد، اضافه کرد: معدنکار حادثه دیده، فردی ۵۳ ساله بوده است.

ئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دامغان در پاسخ به پرسش ایسنا در خصوص وجود آمبولانس در معدن طزره اظهار کرد: خوشبختانه شنبه هفته قبل یک دستگاه آمبولانس صفر تویوتا که مجهز به تمام امکانات است در این معدن مستقر شد که در زمان این حادثه نیز آمبولانس حضور داشته و معدنکار حادثه‌دیده به سرعت به بهداری البرز شرقی و سپس به بیمارستان دامغان منتقل می‌شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها:
ارسال نظر
captcha
captcha
پربازدیدترین ویدیوها
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر
زندگی