سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ 22 October 2024
سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۸۳۴۶۳

هواشناسی؛ رگبار باران طی امروز و فردا در این استان‌ها

هواشناسی؛ رگبار باران طی امروز و فردا در این استان‌ها
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید در نیمی از استان‌های کشور طی امروز و فردا خبر داد.

صادق ضیاییان  اظهار کرد: امروز سه‌شنبه در اردبیل، گیلان، مازندران و برخی مناطق آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گلستان، خراسان شمالی و شمال استان‌های خراسان رضوی، زنجان، قزوین، البرز و تهران رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و در چهار محال و بختیاری کهگیلویه و بویراحمد و ارتفاعات استانهای هرمزگان و کرمان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: روز چهارشنبه نیز در استانهای اردبیل، گیلان، مازندران، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین و مناطقی از البرز، تهران، غرب سمنان،  نیمه شمالی فارس، نیمه شمالی کرمان، بوشهر، یزد، اصفهان و خراسان جنوبی و پنجشنبه در برخی مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر و دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی بارش باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی اضافه کرد: جمعه نیز در شمال شرق، سواحل مرکزی و شرقی دریای خزر و بخش‌هایی از استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، مرکز، جنوب، شرق و شنبه در ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوب غرب رگبار و رعدوبرق و وزش باد رخ می‌دهد.

ضیاییان گفت: امروز (سه‌شنبه) و فردا در نوار شرقی کشور، شرق سمنان، دامنه‌های جنوبی البرز و بخشهایی از مرکز و پنجشنبه در بخش‌هایی از مرکز و جمعه در مناطقی از مرکز شرق و شمال شرق کشور در برخی از ساعت‌ها وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

او ادامه داد: دمای هوا تا چهارشنبه در بیشتر مناطق نیمه شمالی کشور بین ۶ تا ۱۰ درجه کاهش می یابد. امروز و فردا خلیج فارس، دریای خزر و دریای عمان مواج است.

رییس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (دوم آبان) قسمتی ابری تا نیمه ابری و وزش باد گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل و حداکثر دمای ۱۱ و ۱۸ درجه سانتیگراد و پس فردا (سوم آبان) قسمتی ابری تا نیمه ابری و وزش باد گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید با کمترین و بیشترین دمای ۹ و ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهار کرد: طی فردا زنجان و کرمانشاه با کمینه دمای صفر و پس فردا اردبیل با ۲- درجه سانتیگراد خنک‌ترین و بندرعباس با بیشینه دمای ۳۲ و ۳۳ درجه سانتیگراد گرم‌ترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

منبع:ایسنا

ارسال نظر
captcha
captcha
پربازدیدترین ویدیوها
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

پرداخت تسهیلات طرح اعتبار ملی با هدف تقویت اقتصاد خانوارها

احتمال افزایش قیمت بنزین در سال ۱۴۰۴؟ رئیس سازمان برنامه و بودجه توضیح می‌دهد

رسایی عضو هیأت نظارت بر مطبوعات شد

افشاگری رئیس جبهه اصلاحات درباره فشار مخالفان دولت به پزشکیان و دخالت در عزل و نصب‌ها

استاندار جدید تهران: طرد اتباع خارجی غیرمجاز در اولویت است

هریس: ترامپ رئیس‌جمهور شود، پوتین در کی‌یف خواهد بود

کرملین: هدف بریکس تضعیف دلار نیست

برخی دستگاه‌ها ملاحظاتی را درباره قانون حجاب به رئیس مجلس اعلام کردند؛ قرار شد این ملاحظات ظرف مدت کمی برطرف شود

طعنه عضو شورای شهر به زاکانی: انتقادهای ما پا روی دم کدام آقازاده و داماد می‌گذارد؟

حقوق کارمندان دولت در سال ۱۴۰۴ چقدر افزایش پیدا می‌کند؟

شایع‌ترین داروهای عامل مسمومیت‌ در ایران کدامند؟

تمدید مهلت وکالتی کردن حساب های مشتریان بانک ملی ایران تا پنجم آبان

متن کامل لایحه بودجه ۱۴۰۴ منتشر شد

میدری، وزیر کار: در مورد حادثه معدن طبس، دو فرضیه وجود دارد

پیشنهاد سردبیر
زندگی