سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ 22 October 2024
سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۸۳۴۷۱

نقشه اسرائیل علیه ایران، سوریه و عراق ؛ توضیح محسن رضایی در این خصوص

نقشه اسرائیل علیه ایران، سوریه و عراق ؛ توضیح محسن رضایی در این خصوص
محسن رضایی، دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا بر تبیین درست فتنه بزرگ غزه و حوادث جاری منطقه تاکید و گفت: فتنه آمریکایی-صهیونیستی کنونی از سال ها پیش برنامه ریزی شده است.

 محسن رضایی، در دیدار با مداحان و نمایندگان هیئات کشور با بیان اینکه فتنه آمریکایی صهیونیستی که از غزه شروع شده و اکنون به لبنان رسیده است، حادثه‌ای عمیق و برنامه‌ریزی شده است، اظهار داشت: غزه و لبنان علاوه بر دفاع از کیان خود خط مقدم دفاعی و خاکریز اول محور مقاومت هستند. اگر جلو این فتنه در لبنان و غزه گرفته نشود، همانطور که امروز به لبنان کشیده شده است به عراق و سوریه و ایران و کل غرب آسیا تسری می‌یابد، فلذا این فتنه بزرگ باید برای مردم و دولت‌های منطقه تبیین شود. 

وی افزود: حتی اگر طوفان الاقصی هم اتفاق نمی‌افتاد این جنایات و نسل‌کشی‌ها انجام می‌شد چراکه صهیونیست‌ها به نژادپرستی و رویای نیل تا فرات فکر می‌کنند و با این تفکر که پدران ما چندهزار سال پیش در این نقطه زندگی کرده‌اند، می‌خواهند مردم و صاحبان این سرزمین‌ها را بیرون کنند.

رضایی با اشاره به این که طرح صلح ابراهیم در دوران ترامپ برای عادی سازی روابط اعراب و اسرائیل بود خاطرنشان کرد: در این طرح هیچ نقش و موجودیتی برای فلسطین، لبنان، یمن ،سوریه و عراق قائل نبودند؛ و اگر ترامپ در دور دوم رئیس جمهور می‌شد و پیمان ابراهیم امضا می‌شد همین اتفاقات رخ می‌داد و اسرائیلی ها کار غزه و کرانه باختری را یکسره می‌کردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: اتفاقاتی که توسط رژیم صهیونیستی در حال رخ دادن است از چندین سال پیش برنامه‌ریزی شده است و قرار بود پس از عادی‌سازی روابط اعراب و اسرائیل اتفاق بیفتد و این ساده انگاری است که گمان کنیم عملیات طوفان الاقصی عامل این حوادث است.

وی در پایان گفت: دشمنی که رژیم صهیونیستی چه قبل از انقلاب و چه پس از انقلاب در حق مردم ایران و این سرزمین کرده‌ است چیزی کم از ظلمی که به فلسطین کرده‌اند ندارد. صهیونیست‌ها دانشمندان هسته‌ای ما را ترور کردند، توافقنامه برجام را با دست ترامپ پاره کردند و آمریکا و اروپا را در تحریم‌های اقتصادی علیه ما تشویق و تحریک کردند.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
captcha
captcha
پربازدیدترین ویدیوها
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

اگر به ترامپ باختی مسلمانان را مقصر ندان!

خبر جدید وزارت راه درباره تکمیل واحدهای نهضت ملی مسکن

عراقچی: جای یک رستوران مصری در تهران خالی است

طلا و سکه ارزان می‌شوند؟

رئیس جمهور درمورد بازگشت ظریف به دولت گفته‌اند که مجوز لازم از سران قوا گرفته شده | کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در حال پیگیری این موضوع است

حزب‌الله مسئولیت حمله به محل اقامتگاه نتانیاهو را پذیرفت

برخی کارفرمایان معادن، کارگران را بیمه «خیاطی» یا «آرایشگری» می‌کنند

ارایه مجوز واردات خودرو به این جانبازان

اعطای یارانه ۲۵۰ هزار میلیارد تومانی نان در سال آینده

توضیحات سخنگوی قوه قضاییه درباره آزادسازی حریم رودخانه کرج

آغاز رسیدگی به کلاهبرداری ۱۳۰۰ میلیاردی پیش‌فروش خودرو

رسایی حذف شد | شیرین‌زاد عضو ناظر مجلس در هیأت نظارت بر مطبوعات شد

بازداشت ارتوپد قلابیِ معروف در اینستاگرام

سردار نقدی: مهمات اسرائیل تمام شده | ان‌شاءالله در بیت المقدس نماز خواهیم خواند

پیشنهاد سردبیر
زندگی