سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ 08 October 2024
دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۳۹۰۹

تکذیب وجود سرنگ آلوده در لردگان

سخنگوی دولت درخصوص سرنگ‌های آلوده در روستای چنار محمودی (لردگان از توابع چهارمحال و بختیاری)، گفت: من در ارتباط با این موضوع با ۲ مدیرکل اطلاعات منطقه، معاونان وزیر بهداشت و خود وزیر بهداشت به طور مفصل گفت و گو کردم همچنین با مسئولان سیاسی منطقه صحبت

سخنگوی دولت درخصوص سرنگ‌های آلوده در روستای چنار محمودی (لردگان از توابع چهارمحال و بختیاری)، گفت: من در ارتباط با این موضوع با ۲ مدیرکل اطلاعات منطقه، معاونان وزیر بهداشت و خود وزیر بهداشت به طور مفصل گفت و گو کردم همچنین با مسئولان سیاسی منطقه صحبت کردم و اطلاعاتی که امروز ارائه می‌کنم اطلاعات جامع و دقیقی است.

ایرنا: علی ربیعی بیان کرد: ماجرا از این قرار است که فردی به پزشک مراجعه می‌کند و پزشک تشخیص می‌دهد که ایمنی بدن وی پائین آمده است و وی را به آزمایش‌های بیشتری ارجاع می‌دهد. وظیفه وزارت بهداشت این است که به وظیفه خودش به‌طور اخلاقی و حرفه‌ای عمل کرده است. بلافاصله با دیدن این علائم شیوع‌شناسی می‌کند که علت این موضوع چیست. سخنگوی دولت افزود: بیماری‌هایی که پایه‌های ۱۰ و ۸ ساله دارند و این بیماری از بیماری‌هایی است که در عرض یک ماه به‌وجود نمی‌آید. فکر می‌کنم اینقدر ناچیز است که در همه دنیا روزانه انواع و اقسام بیماری‌ها را در کل دنیا و در شهرهای مختلف هست و پیرامون این بیماری‌ها مطالعه انجام و پیشگیری می‌شود. ربیعی اظهار داشت: به اعتقاد من ناامنی روانی، بیشتر در منطقه اثر گذاشته است.

ارسال نظر
captcha
captcha
پربازدیدترین ویدیوها
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر
زندگی