پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ 19 September 2024
سه‌شنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵
کد خبر: ۴۶۲۲۸
بهروزی‌فر در موافقت با برنامه وزیر پیشنهادی صمت:

فاطمی‌امین هم در بخش صنعت و هم در بخش تجارت تجربه دارد

فاطمی‌امین هم در بخش صنعت و هم در بخش تجارت تجربه دارد
نماینده فومن و شفت گفت: در خصوص بحث ویژگی‌های فردی، وزیر پیشنهادی صمت بسیار خروجی گرا و نتیجه محور است و حرف کلی نمی‌زند و آنچه امروز انتظار داریم توسط وزرا مدنظر قرار بگیرد این است که کلی گویی نکنند. ایشان در این رابطه پروژه‌ها را تعریف کرده و این پروژه‌ها توسط زمان و مکان تعریف شده و نمایندگان مردم می توانند بحث نظارت و کنترل را داشته باشند.

خلیل بهروزی‌فر در موافقت با برنامه وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت گفت: آنچه از سوی نماینده مخالف مطرح شد در واقع دغدغه ایشان در شرایط موجود بود. با توجه به مشکلاتی که در حوزه‌های مختلف در اشتغال، معیشت و اقتصاد در دولت‌های یازدهم و دوازدهم به وجود آمده دغده‌هایی بیان شد و توقع این است که با برنامه‌ریزی درست حل و فصل شود.

وی ادامه داد: موضوع دیگر کالاهای اساسی که در حوزه کشاورزی است و تقریبا با ارز این کالاها تامین می‌شود در حوزه جهاد است؛ وزارت صمت طبق قانون انتزاع از اول مرداد همه این‌ها به وزارت جهاد کشاورزی سپرده شده است.

وی افزود: در خصوص بحث ویژگی‌های فردی، وزیر پیشنهادی صمت بسیار خروجی گرا و نتیجه محور است و حرف کلی نمی‌زند و آنچه امروز انتظار داریم توسط وزرا مدنظر قرار بگیرد این است که کلی گویی نکنند. ایشان در این رابطه پروژه‌ها را تعریف کرده و این پروژه‌ها توسط زمان و مکان تعریف شده و نمایندگان مردم می توانند بحث نظارت و کنترل را داشته باشند. 

نماینده فومن و شفت گفت: برنامه آقای فاطمی امین دارای چهارچوب مشخص و با برنامه ایشان و اعتقاد عمیق به سیستم نظارت، کنترل و پایش پروژه دارند. وی اشراف کامل بر روی موضوعات اقتصادی کشور دارد، عضو فعال تیم اقتصادی رئیس جمهور هستند و پاکدست و ساده زیست و انقلابی و متعهد و متخصص هستند. هم در بخش صنعت و هم در بخش تجارت تجربه دارند. 

وی افزود: وزیر پیشنهادی اتکای قاطعانه به اصول انقلاب و فرهنگ ایثار و جهادی دارند،

فسادستیز است و لازمه مبارزه ایشان با فساد رای قاطع نمایندگان محترم است تا پشتیبانی حاصل کند.

بهروزی‌فر گفت: نقاط قوت برنامه ایشان؛ ساختار و برنامه حاکی از اشراف ایشان بر موضوع و داشتن راهکار ریشه‌ای است، تطبیق برنامه ارائه شده با استاد بالادستی نقطه قوت برنامه ایشان است و از جامعیت برخوردار است و برنامه‌های وزارت را در ۵ سطح برنامه ریزی کرده است.

وی ادامه داد: افزایش صادرات غیر نفتی و تنوع بخشی به روش های تجاری و واردات اقلام ضروری در مقابل صادرات و با استفاده از ارز اشخاص و ایجاد کانال مالی دو طرفه با کشورهای دارای اولویت و استفاده از ظرفیت معاهدات دوجانبه یا چندجانبه و ایجاد قرارداد با کشورهای اولویت دار ایجاد مسیرهای حمل و نقل،  رشد ارزش افزوده صنعت، رشد ارزش افزوده معدن، رشد ارزش افزوده بازرگانی و اشتغال و تولید خودرو و تولید لوازم خانگی بزرگ و حفاری های اکتشافی معادن، استخراج معادن و صادرات غیرنفتی و پوشش یکپارچه و ردیابی کالا و پیچیدگی اقتصادی از برنامه آقای فاطمی امین است. 

منبع: ایلنا

ارسال نظر
پربازدیدترین ویدیوها
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

پیجر همه جا، از اتاق کودک تا میز کافه و رستوران

چه کسانی از پیجر استفاده می‌کنند؟

در گفت‌وگوی فراز با «علی بهشتی نیا»، کارشناس آموزشی بررسی شد

مخاطرات اختصاص ۲۰ درصد از ظرفیت مدارس به اتباع افغانی

زندگی