پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳ 11 July 2024
سه‌شنبه ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۴۸۰۹۳
پلیس راهور:

خبر لغو محدودیت های شبانه صحت ندارد

خبر لغو محدودیت های شبانه صحت ندارد
معاون اجتماعی پلیس راهور گفت: خبر لغو محدودیت‌های شبانه کرونا صحت ندارد و مردم به شایعات توجهی نکنند. وی ادامه داد: پیشنهاد لغو این محدودیت‌ها به ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه شده، اما تصمیم جدیدی در این زمینه اتخاذ نشده است.

سرهنگ عین الله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور گفت: خبر لغو محدودیت‌های شبانه کرونا صحت ندارد و مردم به شایعات توجهی نکنند. طرح محدودیت شبانه از ساعت ۲۲ تا سه صبح همچنان پا برجاست و در صورت ابلاغیه جدید در این زمینه اطلاع رسانی می شود.

وی ادامه داد: پیشنهاد لغو این محدودیت ها به ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه شده اما تصمیم جدیدی در این زمینه اتخاذ نشده است.

معاون اجتماعی پلیس راهور همچنین اعلام کرد: ورود و خروج به شهرهای قرمز و نارنجی همچنان ممنوع است و هموطنان در صورت رعایت نکردن دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا جریمه می‌شوند.

سرهنگ جهانی اضافه کرد: کسانی که با پلاک‌های غیر بومی قصد ورود به شهرهای قرمز و نارنجی را دارند، باید بدانند که ورود به این شهرها ممنوع است و در صورت ورود به شهرهای قرمز، یک میلیون تومان و ورود به شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه می شوند. البته تردد وانت ها با پلاک عمومی، سفید و نارنجی بلامانع است.

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر
زندگی