شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ 06 July 2024
شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۴۸۹۴۹
فریده سپاه منصور: تلویزیون می‌خواهد برایش مجانی کار کنند

کسی دل و دماغ کار کردن ندارد

فریده سپاه‌منصور ـ هنرمند پیشکسوت کشورمان ـ می‌گوید: این روزها هیچکس دل و دماغ کار کردن ندارد. او که سال‌هاست برای سینما، تئاتر و تلویزیون نقش بازی کرده، معتقد است: تلویزیون هنرمندان را اذیت می‌کند و دوست دارد همه مجانی برایش کار کنند؛ مگر ما زندگی نداریم؟!

سپاه منصور  درباره مساله بزرگ این روزهای سازمان صداوسیما، اینگونه بیان کرد: در حال حاضر کسی دل و دماغ کار کردن ندارند، به خاطر اینکه مسئولان فکر می‌کنند فقط خودشان هستند که خرج زندگی دارند، اجاره خانه می‌دهند و زن و بچه دارند.

او سپس به کنایه گفت: مدیران فکر می‌کنند تمام کسانی که طرف قرارداد تلویزیون هستند اجاره خانه ندارند، خرید نمی‌کنند، زن و بچه ندارند، خرج رخت و لباس نمی‌دهند، فقط چون عاشق کارشان هستند چشم‌شان کور، دنده‌شان نرم، باید بیایند مجانی کار کنند و بروند!

این بازیگر تصریح کرد: متاسفانه حقوق‌ عوامل کارها درست پرداخت نمی‌شود؛ فرقی هم  نمی‌کند چه در تلویزیون و چه در سینما این روزها اوضاع خوب نیست. خیلی مواقع پیش می‌آید که متاسفانه برخی عوامل قهر کرده، کار را رها می‌کنند و می‌روند. به خدا ما هم زندگی داریم، وقتی ما می‌آییم و کار می‌کنیم، به امید این هستیم که زندگی‌مان بچرخد وگرنه آزار که نداریم. متاسفانه آنهایی که مسئولان سینما و تلویزیون هستند، این مسائل را متوجه نمی‌شوند و به شکل انگشت‌شمار فقط ممکن است تهیه‌کنندگانی در تلویزیون باشند که ما را درک کنند.

 

منبع خبر : ايسنا
منبع: ایسنا
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر
زندگی