چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ 21 August 2024
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۴۹۱۳۸
امروز یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰

قیمت خودرو‌های ایران‌خودرو و سایپا

قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ افزایشی یک تا پنج میلیون تومانی داشت.

 سمند EF۷ دوگانه سوز با دو میلیون افزایش نسبت به روز گذشته به ۳۴۰ میلیون تومان رسید. دنا تیپ یک و تندر ۹۰، پنج میلیون تومان افزایش قیمت داشتند و به ترتیب ۲۵۵ و ۴۰۵ میلیون تومان به فروش رسیدند. رانا LX با سه میلیون افزایش نسبت به روز گذشته به ۲۴۸ میلیون تومان و پژو ۲۰۷ دنده‌ای با همین نرخ افزایش به ۳۵۸ میلیون تومان رسید. قیمت پژو ۴۰۵ هم امروز با افزایش سه میلیون تومانی از ۲۶۵ میلیون تومان گذشت.

 قیمت محصولات سایپا امروز یکشنبه ۲۱ آذر ماه ۱۴۰۰ نسبت به روز گذشته افزایشی یک تا سه میلیونی را تجربه کرد. کوئیک دنده‌ای با یک میلیون افزایش به ۱۹۶ میلیون تومان رسید. پراید ۱۱۱ با دو میلیون افزایش نسبت به روز گذشته به ۱۷۸ میلیون تومان رسید. پراید ۱۳۱ و ۱۳۲ هم امروز یک میلیون تومان افزایش یافت و به ترتیب ۱۶۱ و ۱۵۱ میلیون تومان بود. ساینا هم با سه میلیون افزایش امروز به ۱۸۶ میلیون تومان رسید.

 

قیمت خودرو‌های ایران‌خودرو در بازار آزاد

وانت آریسان ارزان‌ترین خودرو تولیدی ایران‌خودرو در بازار آزاد محسوب می‌شود و در دسته وانت‌های تک‌کابین قرار می‌گیرد. ارزان‌ترین خودرو سواری تولید شده ایران‌خودرو در بازار آزاد رانا Lx است. رانا با موتور TU۵ از نظر پیشرانه با خودرو‌های ۲۰۶ تیپ پنج، پژو پارس، پژو ۲۰۷ و پژو ۴۰۵ رقابت دارد. با وجود توقف تولید رانا، نسخه به روزرسانی شده رانا پلاس توسط ایران‌خودرو روانه بازار شد. بعد از رانا Lx، پژو ۴۰۵ و سمند Lx ارزان‌ترین محصولات داخلی ایران خودرو به حساب می‌آیند. در سوی مقابل گران‌ترین خودرو داخلی ایران‌خودور دنا پلاس توربو اتوماتیک است.

دنا پلاس توربو اتوماتیک از موتور EF۷ توربو بهره می‌برد و مجهز به جعبه دنده شش سرعته است. همچنین جدیدترین خودرو داخلی ایران‌خودرو تارا دنده دستی است و همین حالا دومین محصول گران‌قیمت ایران‌خودرو به شمار می‌رود. همچنین قرار است نسخه اتوماتیک تارا به زودی وارد بازار شود. پژو پارس اتوماتیک نیز ارزان‌ترین محصول ایران‌خودرو با جعبه دنده اتوماتیک است. بین مدل‌های مونتاژی ایران‌خودور پژو ۵۰۸ بیشترین قیمت را دارد و کنار سوزوکی گرند ویتارا اتوماتیک در دسته خودرو‌های گران‌تر از یک میلیارد قرار می‌گیرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین ویدیوها
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

ظریف: خبر خوب رای مجلس به همه وزیران پیشنهادی، بسیاری از کوشندگان برای ایران پایدار و امیدوار را شادمان کرد / این پیروزی بر همه آنان که دل در گرو آبادانی و پیشرفت ایران دارند خجسته باد/ امیدوارم به یاری خدا درگامهای آتی دولت چهاردهم این وفاق خجسته به سپهر عمومی جامعه نیز گسترش یابد

واکنش زارع‌پور وزیر ارتباطات دولت رئیسی به خبر رای اعتماد مجلس به ستار هاشمی

ستار هاشمی،وزیر ارتباطات دولت چهاردهم رکورد شکست

رئیس جبهه اصلاحات در واکنش به رأی اعتماد مجلس به کابینه پیشنهادی پزشکیان: بعد از این، تلاش‌ها معطوف به ترمیم شکاف حاکمیت ملت باشد

نامه تشکر پزشکیان به قالیباف برای همراهی جهت تشکیل دولت وفاق ملی

تشکر رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور از نمایندگان مجلس برای رای اعتماد به وزرای پیشنهادی

سخنرانی با شور و چپگرایانه‌ی الکساندر کورتز، نماینده مترقی در کنوانسیون ملی حزب دموکرات، با حمله شدید به ترامپ

عکس جنجالی از صحن مجلس در یک روز مهم: کوچک‌زاده پزشکیان را در آغوش گرفت!

اظهارات سخنگوی فراجا درباره شرایط سربازان برای خروج از کشور

محسن رضایی: صدای واحدی از ایران بلند شده/ گام دوم وفاق و اجماع ملی برداشته شد

پایان روز مهم بهارستان؛ وزرای پیشنهادی دولت پزشکیان چقدر رای آوردند؟

عصبانیت رسایی از اظهارات پزشکیان در جلسه رای اعتماد به وزاری پیشنهادی: هزینه بی‌سابقه‌ای از رهبری کرد

نخستین واکنش رئیس‌جمهور به تشکیل کابینه چهاردهم/ «وفاق برای ایران»؛ بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

قالیباف پس از رای اعتماد مجس به کابینه پیشنهادی: امیدواریم این وفاق بتواند ارزش افزوده‌ای برای حل مشکلات مردم باشد

پیشنهاد سردبیر
زندگی