شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ 05 October 2024
جمعه ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۵۳۹۱۵
توئیت متفاوت ضرغامی:

تجدید نظر در برخی قوانین به سقوط دومینووار نظام منجر نمی‌شود

تجدید نظر در برخی قوانین به سقوط دومینووار نظام منجر نمی‌شود
عزت الله ضرغامی، وزیر گردشگری و رئیس اسبق صدا و سیما در توئیتی با اشاره به اعتراضات اخیر کشور خواستار تجدیدنظر در قوانین و درک تحولات اجتماعی شد.

عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در توئیتی خواستار درک تحولات اجتماعی و برنامه ریزی برای آن شد. او در حالی این توئیت را منتشر کرده که عموم مقامات و حامیان دولت در موضع گیری خود بر لزوم برخورد با اعتراضات و ارتباط داشتن آن با دشمنان خارجی و توطئه دانستن آن تاکید کرده اند. 

نکته مهم دیگر این توئیت کوتاه تاکید ضرغامی بر لزوم تجدیدنظر در قوانین و روش‌های ناکارآمد است. برخی‌ها با توجه به سابقه ده ساله وی در صدا و سیما خود او را هم یکی از مقصرین این وضعیت می‌دانند اما اینکه یکی از وزرای دولت با سابقه و میزان نفوذی که عزت الله ضرغامی دارد، اینگونه به حوادث اخیر می‌نگرد می‌تواند نکته‌ای مهم و در خور توجه باشد. 

ضرغامی در این پیام توئیتری نوشته است: بزرگترین منکر، بدبین کردن مردم نسبت به اساس دین است. نظام بن‌بست ندارد. برخلاف تصور برخی دوستان و دشمنان، تجدیدنظر در برخی قوانین و روش‌های ناکارآمد اجتماعی، به سقوط دومینووار نظام منجر نمی‌شود. تحولات اجتماعی را درک کنیم و برای آن برنامه داشته باشیم.

111

اهمیت موضوع از این جهت است که تکرار این دست موضع گیری‌ها و اظهار وجود نقطه نظرات متفاوت‌تر در حاکمیت می‌تواند بخش‌های دیگر را هم به این نتیجه برساند که روش فعلی حتی از نظر برخی افراد نزدیک و درون حلقه نظام نیز قابل توجیه نیستند. 

 

 

ارسال نظر
captcha
captcha
پربازدیدترین ویدیوها
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر
زندگی