شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ 05 October 2024
پنجشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۶۱۹۸۴
حاشیه های امیرحسین مقصودلو، هنرمند در تراز انقلابیون ادامه دارد
امیر تتلو، چهره متبوع اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ کماکان روی دور حاشیه می دود و با هر جنجالی، ذهن را به یاد برخی افراد و اظهارات‌شان در عالم سیاست پیرامون او می‌کشاند. تتلو که از ابتدای اردیبهشت مشغول کنسرت وی آی پی خود در ترکیه بود، این روزها با تصویری از سجده هواداران به پیشگاهش و فریاد یا تتلو، در فضای مجازی خبرساز شده است.

امیر تتلو، چهره متبوع اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ کماکان روی دور حاشیه می دود و با هر جنجالی، ذهن را به یاد برخی افراد و اظهارات‌شان  در عالم سیاست پیرامون او می‌کشاند. تتلو که از ابتدای اردیبهشت مشغول کنسرت وی آی پی خود در ترکیه بود، این روزها با تصویری از سجده هواداران به پیشگاهش و فریاد یا تتلو، در فضای مجازی خبرساز شده است. 

کنسرتی با ظرفیت ۱۰۰۰ نفر که قیمت بلیت آن از ۲۵ میلیون تومان تا ۱۰۲ میلیون تومان بود و خرید بلیت‌های آن حدودا ۵۰ میلیارد تومان ارز از کشور خارج کرد. بماند که با احتساب هزینه هواپیما و هتل این رقم دست کم دو برابر خواهد بود. اما این تتلو که به گواه منتقدانش، بارها موازین اخلاقی را زیرپا گذاشت، به تبلیغ و استفاده از مواد مخدر شهره است، در همین سال ۱۴۰۲ بارها زنان هوادارش، از او شکایت و کنسرت‌هایش کنسل شد، همان تتلویی است که اصولگرایان در انتخابات سال ۹۶ رویش سرمایه‌گذاری کرده بودند و حال هر حاشیه‌ تتلو، این افتضاح سیاسی را پررنگ تر می‌کند.

حجم ویدیو: 35.45M | مدت زمان ویدیو: 00:05:26 دانلود ویدیو
برچسب ها:
ارسال نظر
captcha
captcha
پربازدیدترین ویدیوها
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر
زندگی