جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ 20 September 2024
شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۷۹۲۳۸

 اصلاحات جامع نظام سلامت از نگاه تیم والز

 اصلاحات جامع نظام سلامت از نگاه تیم والز
تیم والز، معاون کامالا هریس به عنوان فرماندار و نماینده سابق کنگره ایالات متحده، به طور صریح از حقوق باروری، از جمله قانون حفاظت از گزینه های باروری (PRO) و قانون دفاع از آزادی باروری که دسترسی به سقط جنین و درمان‌های باروری را تضمین می‌کنند، حمایت کرده است.

والز همچنین برای کاهش قیمت داروها، به ویژه از طریق قانون تأمین مالی انسولین که پرداخت انسولین را برای افراد واجد شرایط به ۳۵ دلار برای یک بازه ۳۰ روزه و ۵۰ دلار برای یک تأمین یک بازه ۹۰ روزه محدود می کند، تلاش کرده است.

علاوه بر این، والز پیشنهاد داده است که طرح MinnesotaCare را گسترش دهد تا به تمام ساکنان ایالت مینه سوتا اجازه دهد به برنامه بیمه سلامت ایالتی ارائه شود. اگرچه لوایح کنونی برای پیشبرد این طرح احتمالاً امسال تصویب نخواهند شد.

سیاست‌های مراقبت‌های بهداشتی والز شامل اقدامات قابل توجهی برای در دسترس و مقرون به صرفه‌تر کردن مراقبت‌های بهداشتی بوده است. دولت او شاهد ثبت نام صدوچهل‌وشش‌هزار و ۴۴۵ نفر از ساکنان در برنامه های بیمه خصوصی برای سال ۲۰۲۴ از طریق MNsure، بازار بیمه سلامت رسمی مینه سوتا، بوده است.

والز همچنین از اقدامات گسترده تر مشابه آنچه در دولت بایدن-هریس اتفاق افتاده، از جمله ابتکارات فدرال برای محدود کردن هزینه های انسولین و مذاکره برای کاهش قیمت داروها، حمایت کرده است.

با وجود این تلاش ها، مجلس قانونگذاری ایالتی مینه سوتا هنوز لوایحی را برای گسترش گزینه‌های بیمه عمومی تصویب نکرده است که این رویداد بازتاب چالش‌های پایدار در دستیابی به اصلاحات جامع مراقبت‌های بهداشتی است.

 منبع: ABC NEW

 

ارسال نظر
پربازدیدترین ویدیوها
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

پیجر همه جا، از اتاق کودک تا میز کافه و رستوران

چه کسانی از پیجر استفاده می‌کنند؟

در گفت‌وگوی فراز با «علی بهشتی نیا»، کارشناس آموزشی بررسی شد

مخاطرات اختصاص ۲۰ درصد از ظرفیت مدارس به اتباع افغانی

زندگی