جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ 20 September 2024
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۷۹۵۸۳

 برآمدن ناگهانی هریس

 برآمدن ناگهانی هریس
نشریه تایم در گزارشی از برآمدن کامالا هریس می‌نویسد: روز ۶ آگوست در میدانی واقع در فیلادلفیا از کامالا هریس معاون جو بایدن استقبالی به عمل آمد که سال‌ها از یک نامزد دموکرات ریاست‌جمهوری به عمل نیامده بود. 

طرفداران و هواداران در فضاهای باز تجمع کرده و تابلوهای دست ساز پر زرق و برق را در حالی که طبل ها غرش می‌کردند، به اهتزاز در می‌آوردند. 

هنگامی که هریس معاون جدید خود تیم والز فرماندار مینه سوتا را معرفی کرد، تشویق بیش از یک دقیقه به طول انجامید.

اگر این صحنه را یک ماه پیش برای هر کسی که رقابت‌ها را دنبال می کند پیش‌بینی می‌کردید، هرگز حرف شما را باور نمی‌کرد. اما هریس سریع‌ترین تغییر حال و هوا را در تاریخ سیاسی مدرن انجام داده است. 

رقابتی که حول زوال عقلی یک رئیس جمهور سالخورده می‌چرخید، دگرگون شده است: جو بایدن خارج شد، هریس وارد شد و ریاست جمهوری دوم دونالد ترامپ دیگر اجتناب ناپذیر به نظر نمی‌رسد. 

هریس رکوردهای جمع آوری کمک‌های مالی را شکست و در جولای ۳۱۰ میلیون دلار به دست آورد. او استادیوم‌ها را پر کرده و پیام‌هایی تازه با تمرکز بر آینده ارائه می کند. در طی چند هفته در اواخر جولای و اوایل آگوست، هریس به یک پدیده سیاسی تبدیل شد. 

او به جمعیتی که در فیلادلفیا تشویقش می‌کردند گفت: «کارزار ما فقط مبارزه با دونالد ترامپ نیست. کمپین ما مبارزه‌ای برای آینده است.»

 منبع:The Times Of India

ارسال نظر
پربازدیدترین ویدیوها
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

پیجر همه جا، از اتاق کودک تا میز کافه و رستوران

چه کسانی از پیجر استفاده می‌کنند؟

در گفت‌وگوی فراز با «علی بهشتی نیا»، کارشناس آموزشی بررسی شد

مخاطرات اختصاص ۲۰ درصد از ظرفیت مدارس به اتباع افغانی

زندگی