پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ 19 September 2024
چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۸۱۱۰۱

تیلور سوئیفت از هریس حمایت کرد

تیلور سوئیفت از هریس حمایت کرد
تیلور سوئیفت، خواننده آمریکایی، پس از مناظره دونالد ترامپ و کامالا هریس از نامزدی هریس برای انتخابات ریاست‌جمهوری حمایت کرد و گفت: من گزینه خود را انتخاب کردم.

تیلور سوئیفت، خواننده آمریکایی با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت:

امشب، مثل بسیاری از شما، من نیز مناظره‌های انتخاباتی را تماشا کردم. برای کسانی که هنوز این کار را نکرده‌اند، زمان مناسبی است تا تحقیقاتی درباره مسائل مطرح‌شده و مواضع کاندیداها در مورد موضوعات مهم انجام دهند. به‌عنوان یک رأی‌دهنده، من اطمینان حاصل می‌کنم که به‌دقت تمام اطلاعات مربوط به سیاست‌ها و برنامه‌های پیشنهادی کاندیداها را مطالعه کرده و تماشا کنم.

اخیراً متوجه شدم که پست‌هایی با ادعای حمایت من از نامزدی دونالد ترامپ در وب‌سایت او منتشر شده است. این مسئله موجب شد که نگرانی‌های من نسبت به پخش اطلاعات نادرست و عواقب آن شدت گیرد. به همین دلیل، تصمیم گرفتم به‌عنوان یک رأی‌دهنده، باید کاملاً شفاف درباره برنامه‌های واقعی‌ام برای این انتخابات باشم. ساده‌ترین راه برای مقابله با اطلاعات نادرست، ارائه حقیقت است.

در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴، رأی من به کامالا هریس و تیم والز خواهد بود. من به هریس رأی می‌دهم زیرا او برای حقوق و مسائلی که نیاز به یک قهرمان برای دفاع از آن‌ها دارند، تلاش می‌کند. به نظر من، او یک رهبر با ثبات و با استعداد است و معتقدم که کشور ما می‌تواند به دستاوردهای بیشتری برسد اگر تحت هدایت آرامش و نه هرج و مرج قرار داشته باشد. انتخاب معاون او، تیم والز، که به مدت چند دهه از حقوق LGBTQ+، IVF و حق بدن زنان دفاع کرده است، به من بسیار امیدواری و الهام بخشید.

من تحقیقاتم را انجام داده‌ام و انتخابم را کرده‌ام. تحقیق شما نیز به خودتان مربوط است و تصمیم نهایی با شماست.

تیلور سوئیفت از هریس حمایت کرد

ارسال نظر
پربازدیدترین ویدیوها
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

پیجر همه جا، از اتاق کودک تا میز کافه و رستوران

چه کسانی از پیجر استفاده می‌کنند؟

در گفت‌وگوی فراز با «علی بهشتی نیا»، کارشناس آموزشی بررسی شد

مخاطرات اختصاص ۲۰ درصد از ظرفیت مدارس به اتباع افغانی

زندگی