شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ 28 September 2024
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۸۱۹۱۱

جزئیات نامه قالیباف به رئیس مجلس نمایندگان لبنان

جزئیات نامه قالیباف به رئیس مجلس نمایندگان لبنان
 رئیس مجلس شورای اسلامی، پیروز نهایی جنایت صهیونیست‌ها علیه مردم لبنان را حزب الله عنوان کرد و گفت: سکوت خفت بار مدعیان حقوق بشر و مجامع بین‌المللی در برابر جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل، همچنان ادامه دارد.

محمدباقرقالیباف امروز شنبه - ۷ مهرماه - در نامه‌ای خطاب به نبیه بری رئیس مجلس نمایندگان لبنان، نوشت: حملات گسترده در منطقه ضاحیه بیروت و هدف قراردادن مردم مظلوم لبنان، پس از نسل‌کشی بی‌رحمانه در غزه، بیانگر خوی وحشی‌گری و تروریسم دولتی و نادیده‌گرفتن همه قوانین حقوق بشری توسط رژیم سفاک صهیونیستی است.

متن نامه او بدین شرح است:

«جناب آقای نبیه بری

رئیس محترم مجلس نمایندگان لبنان

سلام علیکم؛

حملات گسترده در منطقه ضاحیه بیروت و هدف قرار دادن مردم مظلوم لبنان، پس از نسل‌کشی بی‌رحمانه در غزه، بیانگر خوی وحشی‌گری و تروریسم دولتی و نادیده گرفتن همه قوانین حقوق بشری توسط رژیم سفاک صهیونیستی است.

مجلس شورای اسلامی ایران نه تنها این اقدامات وحشیانه را به شدت محکوم می‌کند، بلکه تداوم اینگونه اقدامات غیربشردوستانه را فاجعه علیه بشریت، صلح و ثبات منطقه و جهان می‌داند.

متأسفانه جهان شاهد است که جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل، بدون هیچ حد و مرز اخلاقی و انسانی، در سکوت خفت‌بار مدعیان حقوق بشر و مجامع بین‌المللی همچنان ادامه دارد.

مجلس شورای اسلامی با محکوم نمودن جنایت‌های رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی، حمایت کامل خود را از جبهه مقاومت و در رأس آن سید حسن نصرالله اعلام می‌دارد.

یقیناً وعده الهی «إنْ تنْصروا الله ینْصرکم و یثبّتْ أقدامکم» محقق خواهد شد و محور مقاومت و حزب‌الله پیروز قطعی این نبرد خواهد بود. مجدداً ضمن اعلام همبستگی با ملت شریف و شجاع لبنان و درود بر ارواح طیبه شهدای محور مقاومت، از خداوند متعال صبر و اجر برای بازماندگان و شفای عاجل و کامل برای مجروحان و پیروزی و عزت روزافزون برای رزمندگان جبهه مقاومت، مسئلت می‌نمائیم.

هواپیماهای رژیم صهیونیستی شب گذشته محلات مسکونی منطقه حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به‌صورت پیاپی بمباران کردند. ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد هدف این حملات، مرکز فرماندهی اصلی حزب‌الله بوده است.

برخی منابع صهیونیستی اعلام کردند که حمله شامگاه جمعه‌ به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام شده است.

این منابع تأکید کردند ظاهراً یکی از بمب‌هایی که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، برای نخستین بار است که توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
captcha
captcha
پربازدیدترین ویدیوها
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

ادعای رادیو ارتش اسرائیل: موفق به نفوذ به سیستم ارتباطی فرودگاه بیروت شدیم و تهدید کردیم که به هواپیما‌های ایرانی اجازه فرود نخواهیم داد

واعظی: کشورهای مدافع صلح در مقابل گستاخی‌های رژیم صهیونیستی در کنار مسلمانان بایستند

پزشکیان مقصر است یا نتانیاهو؟

مقام معظم رهبری: جنایتکاران صهیونیست بدانند که بسیار کوچکتر از آنند که به ساخت مستحکم حزب‌الله لبنان صدمه‌ی مهمی وارد کنند/ بر همه‌ی مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند

زیدآبادی: تصور آنکه سخنرانی‌های سیدحسن نصرالله دیگر انجام نخواهد شد، سخت است

پیام مهم مقام معظم رهبری درباره قضایای اخیر لبنان

کاهش سن مداخلات درمانی ناشنوایی در کشور

قیمت گوشت قرمز اعلام شد

بیرانوند از باشگاه پرسپولیس شکایت کرد

پیام عارف به نخست وزیر لبنان بعد از بمباران بیروت توسط اسرائیل

روزنامه اسرائیلی یدیعوت احارونت: فردی که انتظار می‌رود جانشین نصرالله شود، سید هاشم صفی‌الدین است

رادیو ارتش اسرائیل: ارزیابی‌ها حاکی از آن است که هاشم صفی‌الدین زنده است

توئیت نماینده نزدیک به زاکانی درباره اسرائیل؛ حالا نوبت ماست!

همسر قالیباف و معاون احمدی نژاد پُست گرفتند

پیشنهاد سردبیر

روایت مردانی که در یک قدمی مرگ زندگی می‌کنند

من ابوالفضل هستم یک کارگر معدن!

پیجر همه جا، از اتاق کودک تا میز کافه و رستوران

چه کسانی از پیجر استفاده می‌کنند؟

در گفت‌وگوی فراز با «علی بهشتی نیا»، کارشناس آموزشی بررسی شد

مخاطرات اختصاص ۲۰ درصد از ظرفیت مدارس به اتباع افغانی

زندگی