چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ 02 October 2024
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۳
کد خبر: ۸۲۲۱۹

عراقچی در تماس با وزرای خارجه انگلیس، فرانسه آلمان: منحصرا پایگاه‌های نظامی و امنیتی رژیم صهیونسیتی را هدف قرار دادیم / عملیات خاتمه یافته، اما اگر رژیم صهیونیستی درصدد اقدام تلافی‌جویانه برآید، پاسخ ما شدیدتر خواهد بود

عراقچی در تماس با وزرای خارجه انگلیس، فرانسه آلمان: منحصرا پایگاه‌های نظامی و امنیتی رژیم صهیونسیتی را هدف قرار دادیم / عملیات خاتمه یافته، اما اگر رژیم صهیونیستی درصدد اقدام تلافی‌جویانه برآید، پاسخ ما شدیدتر خواهد بود
 وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با وزرای خارجه انگلیس، آلمان و فرانسه گفت: جمهوری اسلامی ایران تنها از حق خود برای دفاع مشروع بر اساس ماده ۵١ منشور ملل متحد استفاده کرده و منحصرا پایگاه‌های نظامی و امنیتی رژیم صهیونسیتی را مورد هدف قرار داده است.

به گزارش فراز، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با وزرای خارجه انگلیس، فرانسه آلمان و برخی کشورهای دیگر در خصوص عملیات موشکی امشب نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و تنش ها در غزه و لبنان گفت وگو کرد.

عراقچی در این گفتگوها با اشاره به بیش از ۲ ماه خویشتن‌داری ایران در پی حمله تروریستی رژیم صهیونیستی و به شهادت رساندن شهید اسماعیل هنیه در تهران و تداوم جنگ‌افروزی این رژیم در غزه و گسترش آن به خاک لبنان که تا کنون منجر به کشته شدن بیش از ۴۲ هزار نفر از مردم مظلوم غزه و لبنان شده است گفت: جمهوری اسلامی ایران تنها از حق خود برای دفاع مشروع بر اساس ماده ۵١ منشور ملل متحد استفاده کرده و منحصرا پایگاه‌های نظامی و امنیتی رژیم صهیونسیتی را مورد هدف قرار داده است.

رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان تاکید کرد: عملیات خاتمه یافته است اما اگر رژیم صهیونیستی درصدد اقدام تلافی‌جویانه برآید، پاسخ ما شدیدتر خواهد بود. جمهوری اسلامی ایران به دنبال تشدید تنش و جنگ نیست اگرچه از جنگ هراسی ندارد.

وی بار دیگر خواستار تلاش همه کشورها برای برقراری آتش‌بس و جلوگیری از حملات رژیم صهیونیستی و تشدید بیشتر تنش‌ها در منطقه به خصوص لبنان و غزه شد.

ارسال نظر
captcha
captcha
پربازدیدترین ویدیوها
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

واکنش وزیر دفاع به پاسخ احتمالی اسرائیل:در صورت واکنش قطعاً پاسخ خواهیم داد

خط و نشان های نمایندگان مجلس برای نتانیاهو

کنکور تا سال ۱۴۰۵ تغییر می‌کند؟

عراقچی: بعد از عملیات دیشب علیه اسرائیل، از طریق سفارت سوئیس به آمریکایی‌ها پیام دادیم که عملیات ما انجام شده و قصد ادامه نداریم مگر اینکه طرف‌های مقابل پاسخ دهند

مروری بر روزنامه‌های صبح امروز؛ چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳

وعده محمدرضا عارف برای ایرانیان مقیم ارمنستان

فوت ۴ نفر در همدان بر اثر مصرف مشروبات الکلی

بیانیه وزارت دفاع ایران در خصوص حمله موشکی ایران به اسرائیل

عکس؛ قاب عکس سید حسن نصرالله در کنار مقام معظم رهبری

چمران: حمله موشکی به اسرائیل پاسخی ابتدایی به حماقت سران رژیم صهیونیستی بود

 سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: پیام هشداری از ایران درباره حمله به اسرائیل دریافت نکردیم

۲ انفجار نزدیکی سفارت اسرائیل در دانمارک

پزشکیان: برخی با فیلترشکن فروشی پول‌های میلیاردی کسب می‌کنند

سازمان اطلاعات سپاه: مردم در صورت مشاهده هرگونه فعالیت در حمایت از اسرائیل در فضای مجازی، به ما اطلاع دهند

پیشنهاد سردبیر
زندگی