پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ 19 September 2024
چهارشنبه ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۴۳۹۱۳
درخواست عضو کمیسیون اقتصادی مجلس؛

رسیدگی به موضوع رمز ارزها در نظام اقتصادی کشور

رسیدگی به موضوع رمز ارزها در نظام اقتصادی کشور
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر رسیدگی به موضوع رمز ارزها در نظام اقتصادی کشور گفت: برخی مدیرانی که در این موضوع دخالت دارند، پرونده فساد اقتصادی مفتوح دارند که باید جلوی نفوذ آن ها گرفته شود.

به گزارش فراز، «حسن علیزاده» نماینده مردم سپیدان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزرای اقتصاد، کشور و اطلاعات بیان کرد: افزایش سرسام آور تورم در سال های اخیر سبب کاهش ارزش پول ملی تمایل مردم به فعالیت‌های پر ریسک اقتصادی شد که اطلاعاتی از آن ندارند. این موضوع سبب افزایش نقدینگی در حوزه ارز دیجیتال شده است.

علیزاده با اشاره به اینکه بانک مرکزی و سازمان بورس تا به حال هیچ آئین نامه‌ای در خصوص ارز دیجیتال ارائه نکردند، ادامه داد: عدم ساماندهی این موضوع منجر به فعالیت های سیاه و زیر زمینی در کشور می‌شود و ساماندهی این موضوع نباید در اختیار برخی افراد و مدیران قرار بگیرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر رسیدگی به موضوع رمز ارزها در نظام اقتصادی کشور یادآور شد: برخی مدیرانی که در این موضوع دخالت دارند، پرونده فساد اقتصادی مفتوح دارند که باید جلوی نفوذ آن ها گرفته شود.

همچنین «جبار کوچکی نژاد» نماینده مردم رشت در مجلس درباره روند رسیدگی به تأیید یا رد صلاحیت کاندیدهای انتخابات شوراها اذعان کرد: در جلسات غیرعلنی قول‌هایی برای پیگیری داده شد اما متأسفانه هیأت مرکزی به هیچ کدام از وعده‌ها عمل نکرد و مشکلاتی را برای استان‌های کشور ایجاد شد.

وی از کمیسیون اصل ۹۰ مجلس خواست به شکایتی که نمایندگان از هیأت مرکزی دارند رسیدگی کند.

برچسب ها:
ارسال نظر
پربازدیدترین ویدیوها
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

پیجر همه جا، از اتاق کودک تا میز کافه و رستوران

چه کسانی از پیجر استفاده می‌کنند؟

در گفت‌وگوی فراز با «علی بهشتی نیا»، کارشناس آموزشی بررسی شد

مخاطرات اختصاص ۲۰ درصد از ظرفیت مدارس به اتباع افغانی

زندگی