پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ 19 September 2024
سه‌شنبه ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۶۵۶۴

سخنگوی قوه قضاییه: انتظار از قوه قضاییه التزام به رعایت قانون بیش از دیگر قوا است

سخنگوی قوه قضاییه: انتظار از قوه قضاییه التزام به رعایت قانون بیش از دیگر قوا است
سخنگوی قوه قضاییه گفت:‌ در مقام سخنگویی سعی بر رعایت مر قانون داریم؛ قوه قضاییه حافظ جان و مال و آبروی افراد است و نظارت بر حسن اجرای قانون را برعهده دارد و انتظار این است که بیش از سایر قوا ملتزم به رعایت قانون باشد.

 ذبیح‌الله خداییان روز سه شنبه در نخستین نشست خبری خود در دوره تحول و تعالی دستگاه قضایی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به انتصابات اخیر در دستگاه قضایی از معرفی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی و مرکز فناوری اطلاعات قوه قضاییه خبر داد.

وی افزود: محمدباقر الفت به عنوان معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه منصوب شد که وی سابقه دادستانی مرکز استان و رئیس کل دادگستری استان خوزستان و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم را در کارنامه دارد.

وی ادامه داد: محمد کاظمی فرد به عنوان رئیس مرکز فناوری قوه قضاییه منصوب شد که وی معاون همین مرکز و عضو هیات علمی دانشگاه است.

سخنگوی جدید قوه قضاییه درباره اولویت‌های سخنگو اظهار داشت: در مقام سخنگویی سعی بر رعایت مر قانون داریم. قوه قضاییه حافظ جان و مال و آبروی افراد است و نظارت بر حسن اجرای قانون را برعهده دارد و انتظار این است که بیش از سایر قوا ملتزم به رعایت قانون باشد.

منبع: ایرنا

برچسب ها:
ارسال نظر
پربازدیدترین ویدیوها
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

پیجر همه جا، از اتاق کودک تا میز کافه و رستوران

چه کسانی از پیجر استفاده می‌کنند؟

در گفت‌وگوی فراز با «علی بهشتی نیا»، کارشناس آموزشی بررسی شد

مخاطرات اختصاص ۲۰ درصد از ظرفیت مدارس به اتباع افغانی

زندگی