شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ 06 July 2024
يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۸
کد خبر: ۵۰۴۱۴

قطع سر دوست دختر آمریکایی با قمه

قطع سر دوست دختر آمریکایی با قمه
یک مردی آمریکایی اهل ایالت پنسیلوانیا، در خانه‌‌اش در حومه فیلادلفیا، سر دوست دخترش را با قمه از تن جدا کرد و سپس بدن او را اره کرد.

به گفته «جک استولشتایمر» دادستان ناحیه «دلاور» و بر اساس سوابق دادگاه، نیکلاس پیتر اسکوریا، ۳۲ ساله اکنون دستگیر شده است.

 

متهم پس از آن دستگیر شد که پلیس گزارش یک خشونت خانگی از سوی همسایگان دریافت کرد. کسی که با شماره «۹۱۱» تماس گرفت گفته بود با فریادهای بلندی که از آپارتمان همسایه می‌آمد از خواب بیدار پریده است. این همسایه افزوده بود ناگهان همه چیز ساکت شد و آن‌ها «صداهایی شبیه اره کردن و جمع شدن یا جابجایی مواد پلاستیکی را شنیدند.»

 

در این گزارش آمده است: یکی از افسران چراغی را در آپارتمان طبقه اول روشن دید و از پنجره اتاق خواب به درون خانه نگاه کرد و اسکوریا را دید که روی تخت نشسته و پای چپ یک قربانی زن را با قمه اره می‌کند! باقی جسد سر بریده شده، روی زمین افتاده بود. پلیس به زور وارد  شد و اسکوریا را دستگیر کرد.

 

اسکوریا در بازجویی به کارآگاهان گفت که او و مقتول با هم زندگی می کردند و با هم درگیر شدند. نام زن قربانی فاش نشده است.

 

متهم در اعترافاتش گفته در جریان مشاجره، مقتول را پس از ضربات مکرر به ناحیه سر وصورت، بیهوش کرده است. متهم اعتراف کرده که با تکه تکه کردن قسمت‌های مختلف بدن مقتول، سعی داشته از  شر مدارک جرم خلاص شود.

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر
زندگی